Armbånd for menn

Over til noe mye dyrere! :D

Kunne godt tenkt meg et Cartier Love Bracelet, his and hers naturligvis. Noen som har noen connections som gjør at jeg får de jævlig mye billigere enn de 50-60k'ene som Cartier i utgangspunktet forlanger?

cartier-love-bracelet-bangle-jewelry.png

IMG_2506_zpsonfv1cbb.jpg

Ønsket meg et slikt, og fikk dermed dette fra Miansai som en tilleggsgave av dama på bursdagen min. Veldig enkle, men også veldig stilige syns jeg.

Noen som har noe formening om North Skull? Har sett litt på North Skull Lavastone & Dark Grei Swarovski, ser de har det til redusert pris nå. Noen som har noe erfaring med dette merket`? Event andre armbånd for menn i den stilen til en rimligere penge?

Usikker på om armbånd er noe for meg, men jeg tok en sjanse for se om det er noe jeg kan bli vant med:

Føler meg ikke helt bekvem enda, men:
Yes! No! Maybe?

Test noe slankere, ikke for mye bling og som sitter tettere til håndleddet. Dette ble for mye, imo :)
Fungerte litt bedre foran klokka, men igrunn enig i at det ble litt stort. Prøvde å matche klokka best mulig uten å ha sett armbåndet i virkeligheten. Stresser ikke med å finne ett nytt akkurat, så får se hvordan det gror på meg :)

• Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Burde heller gått for lær kanskje. Tror ikke jeg rekker å la det gro på meg en gang da jeg ikke vil ha evt skade på klokka. Er ikke mye merker etter bruk på den, så holder den så ren som mulig så lenge jeg klarer. ;)

hubolt.png

Jeg driver litt med import av herre produkter som unike armbånd, si i fra så kan jeg tilby 15% på alle armbånd til medlemmer her :) Kode: tidssonen på www.motemann.no

Også gøy å følge med på hva som er "inn i vinden" med herresmykker :)

Legger med et bilde av Hubolt med armbånd :)