Audemars Piguet-tråden

Ikke handel enda. Fortsatt i vurderingen. Han heller mot 60 000 kr, syntes forøvrig prisen ikke er altfor dårlig, men det er den servicen da.

Får jeg den for 50K slår jeg til, hvis ikke venter jeg kanskje heller på noe annet.

Ok,nå skal jeg ikke snakke for mye penger, men jeg personlig mener at selv 60k pluss service er en helt ok deal;)
Er jo en helt fantastisk klokke, mye bedre enn Rolex:mrgreen: (PS: ikke si det til alle Rolex-idiotene her inne):rolleyes::eek::cool:

Wangenstein er nok glad i Rolex også, så jeg aner en aldri så liten spøk her.. Men APRO gruser nok nok Rolex anyday:) Men hvert til sitt bruk.

Nå har jeg postet disse bildene mange andre steder også, men det er vel her de hører hjemme:cool:
TsRyqvF.png

scS4BbL.png

80lfTXR.png

bw08PaS.png

71jdNpE.png

Det nærmer seg vel seks måneder siden jeg kjøpte denne skjønnheten, og jeg angrer ikke ett sekund:mrgreen:

Redigert:
6F938754-CB88-44D5-ABF6-FB69C7FE1E8B_zpsogf0yn22.jpg

29FC8320-7362-4A50-AFE3-6C41B741CB09_zpso28qztux.jpg

Fint lys ute en sen sommerkveld. Da er det heeelt naturlig å ta bilder av klokka.

[video=youtube_share;5Evtjn3Sa6I]http://youtu.be/5Evtjn3Sa6I[/video]

AP i produksjon. Mye håndverk.

På tide å opp denne tråden igjen synes jeg. Finnes ikke mange AP her inne, noe jeg synes er trist :( Men er glad for de vi har selvsagt :D

Nærmer seg med stormskritt ett år siden jeg kjøpte min, noe jeg hadde tenkt på lenge og er veldig glad jeg valgte å hoppe i det.
Ser at jeg får ta ansvar, har ikke postet nok i Dagens Klokke heller :(
Dere har vel sett de tidligere, men legger ved noen bilder av min 15300 og det håper jeg @Lyngutt, @Bluebear og @Timekeeper gjør også, for ikke glemme @Hauk og @Hvalrossen heller ;) Og alle dere andre som måtte sitte på Genta sitt mesterverk.

t0GS1Bj.png

5OwdKP2.png

1n2uiOC.png

Lh5rH7M.png

h5rIvOC.png

Redigert av en moderator:
Her er min:

Fantastisk klokke. Ser bra ut til alt og er veldig behagelig. Jeg bruker den hver dag. Eneste minus er at den får mange hairlines, men det plager ikke meg så mye.

Shaquille Oneal

Satt å fiklet med å skifte rem på denne idag, så følte at da fortjente den noen bilder i Den store Audemars piguet tråden.

Kanskje ikke så veldig mye igjen av grunntanken til Gerald Genta på denne. Å sikkert endel delte meninger om klokken? Men det er en imponerende klokke å den oser virkelig
av kvalitet,tyngde og robusthet.

Redigert:
APen min er den som får mest armtid nå etter den svindyre services. Går jo helt glimrende nå.
Dette har jo vært min grail i 10 år, men kommer ikke helt bort i fra at JLC'en kanskje
gir enda større kvalitetsfølelse for pengene.

Uansett, veldig glad i APen ... som er på armen nå også; har dessverre ikke smart telefon, så det får
bli noen arkivbilder:

Legg merke til den herlige S.T. Dupont Olympio XL fyllepennen i bakgrunnen:

APen på sumo i Japan:

APen på Shinkansen:

APen ved Fushimi Inari (husker jeg navnet feil?), Kyoto:

Kudos til @Wangensten for å ha gjenopplivet gromtråden!

Forresten, @Wangensten, jeg har sjelden sett en klokke som sitter så perfekt på noen
som din 15300 på deg. Den bør du aldri selge!

Se her ja, nå ble det full fest her:mrgreen:
Hadde helt glemt den ORen din @Trymulf Så utrolig lekker.

@Hvalrossen Du skal ha takk:D Hva du betalte for den servicen din trenger du ikke dele her inne, vil jo ikke skremme noen fra å kjøpe AP:eek:
Er jo helt strøken nå, og skjønner veldig godt at den for mest armtid.

Og den hvite frøkna til @Timekeeper hjemsøker meg stadig:eek: Herregud