@Rød hahaha, vasked den precis rett før ja såg ditt inlegg nå er den vakker igjen!
I en pool i Marbella
@Rød hahaha, vasked den precis rett før ja såg ditt inlegg nå er den vakker igjen!
The 15400ST
17,990 euros inc. vat.
15202ST ink vat
22,990 euros inc. vat
Disse prisene er fra Belgia. Belgisk moms er på 21%.
22990/1,21*1,25*9,35=222' + frakt.
For trekvart år siden var prisen på Bjerke 175' mener jeg å huske. Valutaen gjør vel sitt, men jaggu er denne klokka blitt dyr!
Tviler på de får det til. Send en forespørsel om lev. tid og deadline, men tviler på noe positivt svarSer at Urverket.no skal ha ca. 177' kr for 15202ST. Noen som vet hvordan de får til en sånn pris med dagens valutakurser?
AP gir gode rabatter. Du kan regne med 15% uten problemer. Jeg har fått tilbud om det både fra APs egne butikker og fra forhandlere...
Ja, jeg bare tok en liten ringerunde...Hvordan ? bare og sende en mail og spørre om tilbud ?
Hvordan er det og kjøpe en AP i Sverige men så skulle man tilfeldigvis glømme og betale moms, er ikke noe problem og få levert den til Bjerke for så og sende den på service derifra ?
Ser at Urverket.no skal ha ca. 177' kr for 15202ST. Noen som vet hvordan de får til en sånn pris med dagens valutakurser?
Chrono24 gir som oftest en god pekepinn på ca verdiHei!
Hva kan en ROO fra 98 med service i 2015 være verd?
En 25770ST med AP gummireim.
//H
Jada, bare å levere inn til en standard trykktest.Kan man sjekke på Bjerke om en klokke (Les min 15202) är safe att bara med? vet att det er 50m som det står men man må ju kunna sjekke om den er tett?
Kan man sjekke på Bjerke om en klokke (Les min 15202) är safe att bara med? vet att det er 50m som det står men man må ju kunna sjekke om den er tett?