Kan skrive under på at lett polering/børsting ble perfekt. Denne ser ikke polert ut, da hadde de originale formene vært borte. Det er klart at om klokken har dype skrap/hakk, blir originalformene borte og det er ikke bra. Kjør på med lett polish/børsting av lenke, bezel og kasse.
Prisen er muligens litt drøy på min (Timekeeper sin tidligere), men hva er "drøyt" for et ettertraktet objekt som aldri kommer for salg i Norge, i hvert fall ikke i en slik stand?
Personlig ville jeg ikke gå for en ny 15400 for 2-3 år siden. Jeg trakk meg da jeg fikk muligheten etter å ha stått på venteliste i 6 mnd, ny fra Norsk AD til 99K!
Økonomisk, angrer jeg. Men jeg trakk meg rett og slett i håp om at den "mer riktige", for meg, 15300 skulle dukke opp. Det gjorde den i august 2015, altså over to år etter jeg sa nei til 15400. Da solgte jeg en ganske nyinnkjøpt hvit Daytona for å realisere drømmen om 15300. Nå selger jeg 15300 for å realisere "drømmen" om nye Daytona
Sånn kan det gå ...
Beklager å surre til AP-tråden - jeg elsker AP og skal ha en eller flere modeller i fremtiden, forhåpentligvis