Avatar (ikke filmen, men bildet på profilen)

Enkelt, stor fan av Pushwagner og da synes jeg et av hans kuleste trykk passer:D

2245316363.jpg
 
Min er ganske teit, har tenkt å skifte flere ganger, men den har liksom bare blitt værende. Det er bilde av hovedkarakteren "Kratos" fra playstation spillet "God of War" som jeg spilte da jeg registrerte meg her, og manglet ideer på hva jeg kunne bruke som avatar. Råbra spillserie er det uansett. :D

1247454-2132403908_full.jpg
 
Nettopp begynt å se på Suits på tidspunktet.. På tide med et skifte til noe som er mer matchende nicket, om jeg orker :D
 
Min er valgt på grunn av min store interesse for film, og spesielt skrekkfilm. Klarer folket å se hvilken film det er hentet fra? :)

The Exorcist.

Min avatar har ingen dypere mening annet en at jeg liker bildet og klokken.

6741ADC0-BBC1-4151-82B1-4F26D6FA764F-156-000000062EC36A47_zps42d7a779.jpg
 
Dæven så mye folk har tenkt gjennom avataren sin da?

Jeg tenkte egentlig at hvis jeg tar en avatar som har menneskelige trekk er det enklere å forbinde brukeren med avataren, og man kjenner igjen "personen" bedre en om det er bilde av en blyant, eller ikke noe bilde.

... Så fant jeg bare et bilde med menneskelige trekk.

spider-monkey_719_600x450.jpg
 
Min er litt tilfeldig valgt, og fra den tiden jeg trollet BikeForum. Da var avateren mest ment som et irritasjonsmoment.

Har faktisk vurdert et bytte flere ganger, men kommer ikke på noe som passer. Jeg kan selvsagt velge et bilde av en ekte Minuteman - google it om du må - men føler at det blir litt kjedelig.

Tips mottas med takk! Ikke vær redd for at jeg skal føle meg mobbet, jeg vet å ta igjen.


Ikke bytt bilde. Blir av en eller annen (merkelig) grunn, alltid i godt humør når jeg ser det bildet. :)
 
Min avatar har på en måte referanse til et sted, nick først, så avatar som passet til nicket. Til tross for kort tid her på TS har jeg vurdert å skifte bilde, vi får se...det får vel bli inntil videre.

Morsomt å lese disse innleggene og forklaringene til hva avatarene betyr, jeg har trodd at @runes avatar var et konsert bilde av Judas Priest :eek:
 
Redigert av en moderator:
Avataren min er et bilde jeg tok på Capri et par år siden. For meg er en aperol-spritz eller to utpå ettermiddagen en manifestasjonen av Italiaferie :D
 
Til å begynne med hadde jeg bilde av en 9-ball, for å illustrere at jeg liker å klaske denne type kuler. (Selv om akkurat nine-ball er veldig effektivt til å avsløre mine manglende talenter.)

Så skiftet jeg til Simpsons-avatar en gang i fjor (som resten av TS), og har visst aldri orket å være kreativ igjen etterpå :)
 
Min bilde er av Ronald Ulysses "Ron" Swanson, en av de faste (og i mine øyne festligste) karakterene i TV-serien Parks & Recreation. Grunnen til at jeg har han som bilde er så enkel som at han er en av mine favorittkarakterer på TV :)

RonSwanson.jpg


Mer info
 
Til å begynne med hadde jeg bilde av en 9-ball, for å illustrere at jeg liker å klaske denne type kuler. (Selv om akkurat nine-ball er veldig effektivt til å avsløre mine manglende talenter.)

Så skiftet jeg til Simpsons-avatar en gang i fjor (som resten av TS), og har visst aldri orket å være kreativ igjen etterpå :)


Det er simpsons tolkning av Nirvana`s Nevermind album cover. Mente jeg hadde sett det bilde før :D Jeg liker det.