Min er valgt på grunn av min store interesse for film, og spesielt skrekkfilm. Klarer folket å se hvilken film det er hentet fra?
Synes jeg skimter ET på en Segway der, men den filmen har jeg ikke hørt om
Min er valgt på grunn av min store interesse for film, og spesielt skrekkfilm. Klarer folket å se hvilken film det er hentet fra?
Min er litt tilfeldig valgt, og fra den tiden jeg trollet BikeForum. Da var avateren mest ment som et irritasjonsmoment.
Har faktisk vurdert et bytte flere ganger, men kommer ikke på noe som passer. Jeg kan selvsagt velge et bilde av en ekte Minuteman - google it om du må - men føler at det blir litt kjedelig.
Tips mottas med takk! Ikke vær redd for at jeg skal føle meg mobbet, jeg vet å ta igjen.
jeg har trodd at @runes avatar var et konsert bilde av Judas Priest
Til å begynne med hadde jeg bilde av en 9-ball, for å illustrere at jeg liker å klaske denne type kuler. (Selv om akkurat nine-ball er veldig effektivt til å avsløre mine manglende talenter.)
Så skiftet jeg til Simpsons-avatar en gang i fjor (som resten av TS), og har visst aldri orket å være kreativ igjen etterpå