Avatar (ikke filmen, men bildet på profilen)

Det er enkelt og greit meg fra Ferrari days i Tyskland 2006.

Som stor (hjernevasket) Ferrarifan F1 fan, fikk jeg sydd en rød dress med Ferrarilogo nederst på armene, så ballet det på seg med resten, gul skjorte, Rødt Ferrari slips, en elendig mobiltlf, hatten og røde slangeskinnsko. Jeg har brukt den i fire F1 sammenhenger, Silverstone 05, Monaco og Nurburgring 06 og Oslotur Sr. Winston F1-løp på storskjerm i 07. (Uheldigvis var det skjeve dager i Oslo den helgen ute å vite om det...:eek: )

Outfiten ble et "varemerke" av meg i den tiden, derfor henger det igjen.

PS! For klokkespottere, er det en Rado på armen her:rolleyes:

Meg i beste RTL sendetid fra Silverstone:
[video=youtube;ZImCoEpyMcQ]http://www.youtube.com/watch?v=ZImCoEpyMcQ&sns=em[/video]
 
Har alltid hatt en dyster Everestklatrer som avatar, men nå bytter jeg. På med mine Rolex Explorer Expedition Goggles.
 
Her er det fjorårets julebilde av hund og eier som fungerer som avatar. Jeg er en enkel sjel, så hund med slips og vest er rasende festlig :rolleyes:
 
Lekerobot fra en japansk tegnefilm. Jeg er ikke storfan av anime, men jeg liker godt roboter, spesielt de som kan transformere seg til fly.
 
Jeg spiller mye golf. Denne syns jeg var litt morsom, og drar litt assosiasjoner mot at det kunne vært Fleksnes som var caddie ;)
 
Bilde av meg sjølv tatt under segltur i Hellas for eit par år sidan. Å segle frå øy til øy er fantastisk feriere:)
 
Guybrush_Threepwood_by_DarkJak.jpg


Min avatar er selvfølgelig bilde av Guybrush Ulysses Threepwood. Legenden og piraten som kan holde pusten i 10 minutter :eek:
 
(Uheldigvis var det skjeve dager i Oslo den helgen ute å vite om det...:eek: )

Haha, fantastisk timing! Så lenge det ikke bare var rød undik og rød hatt, så gikk det vel greit :)

Min avatar er det minste tannhjulet (og dermed raskeste) på en vanlig sykkelkassett. Tannhjulet har mye symbolikk i seg, men først og fremst fordi jeg elsker mekanikk, og spesielt når det involverer to hjul eller noe som holder tiden. Fire hjul er ikke helt borte det heller.
 
De som til nå har trodd at det er jeg som er den 71 år gamle pensjonerte sportsfiskeren vist på bildet mitt, så må jeg nok skuffe maks!

Om du ikke drar kjensel på karakteren så kan jeg meddele at det er Pete Martell fra Twin Peaks - den argeste tv-serien noen gang produsert. (IMHO). :)