Bølgene - enda en ny klokke-startup

Måtte først søke for å kunne komme på venteliste. Deretter delegert et dugnadsnummer hvor jeg må stille opp i folkedrakt og plukke moreller en hel sesong før grunnleggerne konkluderer om jeg er verdig nok å bære klokken
Spennende, da kjører de forskjellige opplegg for kjøperne. Jeg måtte vise bekreftelse på minst to overvintringer på fyr før det var aktuelt å få bestille.

Gleder meg forøvrig til å få en klokke med gullreim i samlingen, det er noe jeg savner i dag, og vil være prikken over i-en på fest og representasjon.

Hvor lenge måtte du vente? Vanskelig å komme på liste?

Men det er jo faktisk venteliste! :ROFLMAO:
Gi meg styrke...

Screenshot_20210228-105332_Chrome.jpg

Den må ikke sammenlignes med billige quartz ur, denne har:
Urverkets presisjon styres ved hjelp av 5 kvartskrystaller og er derfor mer presise. For hver impuls, flytter sekundviseren seg et hakk.

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: Mr.Steff og Grendel
Mangler bare noen insta-kjendiser på laget, få pushet noen 15% rabattkoder etterhvert..

Nei, det er vel en grunn til at mange start-ups ikke klarer seg lenge.

Med all respekt til de som jobber for å skape noe her i verden, dette var ikke et hederlig forsøk en gang.

Jeg tror dette er noe som vil selge når corona forlater oss. Da vil denne dukke opp i salgskatalogene til SAS og Norwegian som hotte souvenirer til turister so (tror) de får noe norsk....

8

Spennende, da kjører de forskjellige opplegg for kjøperne. Jeg måtte vise bekreftelse på minst to overvintringer på fyr før det var aktuelt å få bestille.

Gleder meg forøvrig til å få en klokke med gullreim i samlingen, det er noe jeg savner i dag, og vil være prikken over i-en på fest og representasjon.
Har også bestilt den på gullenke. Ser solid ut, så det gleder jeg meg til. Drit lei disse kvapsete oysterlenkene til Rolex.

Men det er jo faktisk venteliste! :ROFLMAO:
Gi meg styrke...

Vis vedlegg 236472
Nå glir jeg bra på invisteringsfronten. Dette blir det penger av. Det glade pensjonistlivet; here I come!

Noen som vet hva de sier om disse lekkerbiskene på K××riet?

8

Har ikkje sjekket, men drister meg til litt kvalifisert gjetning:

«Synes den var tøff jeg!»

«Det viktigste er at DU liker den»

«Heller kjøpe denne, enn å måtte kjøpe x antall klokker bare for å få LOV til å stå på venteliste på Rolex!»

«Flotte klokker, men sjekk ut merker som OceanX og Pagani Design. Mer bang for the bucks og kulere design:love:»

Orker ikke sjekke selv, men hva koster egentlig et sånt smykke? Kjenner jeg angrer litt på at jeg spurte allerede men greier ikke dy meg.

Jøss, da var da voldsomt mye hat og negativitet her?
Veldig u-«tidssonsk»

Neida. Ser i artikkelen at de skal beholde jobbene sine.
Det tror jeg er veldig lurt. Positivt. (y)

Fra spøk til alvor.
Dette skaper vel ingen arbeidsplasser her hjemme?
Kun to karer som er ute etter lettjente penger på et ferdigtygd design basert på billige lavkvalitetskomponenter.
Takk og pris for at TS kan være en kritisk røst midt oppi alle lykkepilleregnbueinnleggene man får gjennom de fleste sosiale medier.
Hvis du har en positiv vinkling på dette må du gjerne opplyse oss.

Redigert:
Hadde vært skikkelig kult om @Jon Henrik eller @Jørgen faktisk lagde en særiøs artikkel om denne hvor de fordyper seg i kvalitet, design og historien bak slik at vi andre fikk en fasit :)

Nei, helt uinteressant :) Et visst minstenivå på kvalitet/kreativitet/design bør vi ha. Det er jo ingenting å fordype seg i...