Grattis med helt vanvittig ur! Jeg liker å tro at jeg en vakker dag skal ha en sånn en i boksen en dag!
FYYYYYY FADER! GRATTIS!
FYYYYYY FADER! GRATTIS!
Rett og slett nydelig Grattis med en av de store grails´a. Det er så absolutt siklemateriale.
Gratulerer den var virkelig flott.... PP.... Det er klokka si det...
Du har virkelig mange god biter i klokke boxen selv om noen blir byttet ut...
Absolutt stum av beundring!!! Ypperste siklemateriale. Stor gratulasjoner.
Gratulerer med utrolig flott klokke!
Oooooooooooooh!! Fytti katta!! Lenge siden jeg har hatt tårer i øyekroken, men nå kom dem! Gratulerer!
Lurte litt på hvor du var blitt av, ja
PP Aquanaut og superheftig Nautilus i boksen - hvor i all verden skal du videre nå da? Gratulerer med et fantastisk ur
Oi oi oi- gratulerer med fantastisk klokke!
GRATULERER ChristianN!
Var jo ikke så vanskelig å skjønne at det var noe stort på gang, men begynte å bli bekymret etter så lang taushet.
Ikke småtteri av en klokke!
Det betyr at du har en Aquanaut for mye?
Grattis, det kaller jeg ur.
Woooow! Gratulerer med en helt råflott PP ChristianN! Denne er bare perfeksjon i mine øyne...
Begynte forresten å lure på hvor du ble av, godt å se det var en mening bak den reduserte aktiviteten - kjekt å ha deg tilbake i full fres.
I'm speechless!
[video=youtube;usfiAsWR4qU]http://www.youtube.com/watch?v=usfiAsWR4qU[/video]
Rått!!!!! Gratulerer Christian
Du tar det til et annet nivå, for et ur!
Noen må helbrede min misunnelse. Flyback er inne på noe.
Gratulerer med et kunstverk!
Gratulerer med nydelig ur
Hmm.. Vet ikke hva man skal si til sånt? Ehh GRAILALERT!! Må si du gjorde et bra bytte fra bumblebee. Så ikke helt linken mellom deg og den for å være helt ærlig denne dog kan jeg lett det. Jeg skal ha patek som neste, hva skal man si: ingen over ingen ved siden. Gratulerer er på sin plass. Nå kan vel Flippingen stanse over sommeren. Den ser ny ut, stemmer det? Røyk Smurfen? @ChristianN
Frekkert! Grattis med den
Vakkert! Gratulerer så mye!
Grattis med helt vanvittig ur! Jeg liker å tro at jeg en vakker dag skal ha en sånn en i boksen en dag!
FYYYYYY FADER! GRATTIS!
Ja ass christianN! Dette er helt rått! For en nydelig samling du har nå, hadde vel egentlig trodd chronoen var den som kom inn, men der tok jeg feil!
Store gratulasjoner herfra!
Vakkert. Gratulerer så mye
Lekker sak, gratulerer!
Med Tom Mathisen stemme..."Følg med i neste episode av ChristianN og spektakulærunboxingene"
Hva kan jeg si annet enn at det er et helt riktig valg? Gratulerer og velkommen i 5712-klubben!
Gratulere.
Nydelig denne, kan du ikke sende meg en PM når du har fått brukt den litt? Ønsker å vite hvordan den føles å bære
Dette er fantastisk. Stort mer får jeg ikke sagt - eller skrevet.
Gratulerer så mye!
Gratulerer også med 5 X WIS
Ble den ja Helt fantastisk. Vanskelig å synes synd på en APløs tilværelse med det lille som er igjen i boksen nå... Gratulerer
Gratulerer så mye DER snakker vi klokke! Nautilus er utrolig fin klokke, og jeg synes den er meget spennende med diverse komplikasjoner, det funker på denne klokka synes jeg!
Da mangler det bare å få lastet opp et WS