Er det noen som har kontakter med journalister her inne, jeg vet jo at blant annet juice skriver litt for et magasin. Det er vel nok stoff i dette til å lage en liten artikkel i hvert fall. Det er snakk om å advare folk der ute. Det er snakk om en bevisstgjøring hvor det for min del godt kan linkes til vår kjære side. Det kommer rett som det kommer et førsteinnlegg av mennesker som lurer på om deres klokke er verdt noe. Skjønner at det ikke kan forventes at de nevnte enker skal opprette en profil for så å legge ut bilder, men helt ærlig, her kjenner jeg et ansvar, noe ala den samme følelse jeg får når jeg skriver til finn om at de atter en gang pusher piratkopier. Jeg er ikke fremmed for å gjøre et godt kjøp, men dette er svindel! At det finnes mennesker som trenger raske penger, det skjønner jeg, og det er forsåvidt greit at noen selger sin doble og om det så skal være triple røde seadweller, men da bør de i det minste være klare over hva de er i ferd med å gjøre, noe ala, jeg vet denne er verdt seksti tusen, men jeg velger å selge den for trettifem, fordi da får jeg pengene i dag. Ikke at jeg føler jeg har gjort et godt salg fordi jeg fikk tyve tusen for min førti år gamle rolex som egentlig ikke skulle finnes lenger.