Bare én klokke...........?!

:eek:
Rett og slett et skrekkscenario.

+1 :)

Egentlig forstår jeg ikke helt tråd starterens spørsmål. For man har jo fler enn ett par sko. Har man ikke?
Egentlig setter jeg ikke pris på slike "worst case scenarioes" eller "stress testing" som det også kalles. Jeg begynner å svette allerede ved første gjennomtenkning av spørsmålet. Og nå har jeg til og med fått utslett over hele overkroppen. Nei - dette er ikke bra. Enkelte eksistensielle spørsmål bør man (av hensyn til den generelle klokke nerds psykiske helse) ikke stille.

Frode.

Takk for mange gode innspill folkens...

Har vel konkludert med at én klokke ikke kan funke i lengden :) Men føler plutselig at en hvit daytona hadde vært tingen ;) Argh... skjerpings nå!!

Siden jeg startet tråden har to nye klokker kommet inn og ingen gått ut, så å si at jeg kommer til å bli en én-klokke-mann med det første vil være ganske så langt fra sannheten.

T
Men føler plutselig at en hvit daytona hadde vært tingen ;)

Ja, det vil jeg mene :D En utrolig komfortabel og bemerkelsesverdig diskret klokke, med en flott historie.

Og husk at du med letthet kan få installert en av disse flotte skivene om du skulle bli lei av den hvite. Da har du en unik klokke, med et utseende som vanligvis er forbeholdt langt tykkere lommebøker.

daytona.bmp

1280367452d.jpg

11651g.jpg

Anders har helt rett :)
Eneste utfordring er å skaffe røde visere til subdials, som vist på de to første bildene. Jeg har ventet på slike i over et halvt år, men urmakeren klarer ikke å skaffe dem :(

Alle har vi sikkert en drømmeklokke eller flere, men jeg skulle gjerne sett hva forumet kunne presentert som sin "eneste klokke" blant det utvalget de allerede er i besittelse av.

Jeg er blant dem som (ennå) ikke eier en kjempedyr og eksklusiv klokke, men jeg er ikke redd for å presentere min "eneste" - om trådstarter ikke har noe i mot denne vrien på tråden, altså ;)

Jeg tror ikke jeg hadde valgt min dyreste/mest sjeldne klokke som min eneste. Scenariet med kun én klokke er mest sannsynlig et følge av økonomiske problemer eller endrede prioriteter. Dermed hadde jeg nok valgt et allsidig ur som smilte til meg fra håndleddet i alle situasjoner, og som var praktisk og lett å vedlikeholde. Det måtte være et ur jeg hadde vært stolt av å eie, men som samtidig ikke var for dyrt å beholde.

Rolex Submariner selvsagt, for min del 16610. Enkelt og perfekt.