Basel 2016: Ny Rolex Daytona i stål, keramisk bezel

Annen rødtone på Daytona-logoen. Mattere subdials som matcher platinagravering i bezel. Mer kompakt skrift på skive og på subdials for å øke lesbarhet. Det er nok de mattere subdialsa som er største forandringen.

Redigert:
IMG_1339.JPG

Eklinger;) her i huset nærmer det seg et år på venteliste som nr 1.
AD har fått inn to sorte men ingen hvite. Er rimelig klar for en tlf fra AD snart!

Eklinger;) her i huset nærmer det seg et år på venteliste som nr 1.
AD har fått inn to sorte men ingen hvite. Er rimelig klar for en tlf fra AD snart!

Kan jeg spørre hos hvilken AD du står på liste? Jeg tenker i forhold til størrelsen, for å overtenke ventetiden min enda litt til! :rolleyes:

Annen rødtone på Daytona-logoen. Mattere subdials som matcher platinagravering i bezel. Mer kompakt skrift på skive og på subdials for å øke lesbarhet. Det er nok de mattere subdialsa som er største forandringen.

Vet du hva som er forskjellen på den hvite skiven?

Annet enn sub-dials da selvfølgelig. :)

Redigert:
Det vet jeg ikke, skal jeg være ærlig. Har bare hatt den sorte selv, og videoen jeg så beskrev bare den sorte. Vil anta at fargen på Daytona-logoen og skriften er mer kompakt på den også.

Det vet jeg ikke, skal jeg være ærlig. Har bare hatt den sorte selv, og videoen jeg så beskrev bare den sorte. Vil anta at fargen på Daytona-logoen og skriften er mer kompakt på den også.

Det høres jo fornuftig ut, bør være samme endringer der. Syns den hvite skiven virker noe mer glossy på 116500 enn 116520, men det er muligens bare innbilning.

Fått mail fra diverse AD's i dag.

Tre av de sier de antar minst 4 år hvis man setter seg på liste nå, uavhengig av farge.

To sier de ikke tar opp flere på liste, og at de som kommer er forbeholdt gode kunder (Dere kan jo tippe hvor de kjører den policyen).

Tenkte at det var interessant info for noen, selv om det neppe var noe nytt for flesteparten av dere.