Hvis man skulle valgt en børstet lenke å ha på denne, hvilken modell burde man tatt den fra da?
Føler kanskje låsen fra Sub vil bli litt for massiv. Tror dere den fra 114300 eller 216570 kunne vært et godt alternativ?
Du kan jo alltids få en urmaker til å gjøre pcl lenka børstet
Det er bare å bruke den hver dag så blir lenken "børstet"Du kan jo alltids få en urmaker til å gjøre pcl lenka børstet
Er ikke du på liste hos Saastad? De kunne jo friste med en i oktober vist man satt seg på liste for en måneds tid siden, så de burde jo få inn plentig med slike lokke midlerJepp, ihvertfall for min del!
Det stemmer @Cuoresportivo, står på liste hos Saastad, etter hva jeg veit så har de fått inn kun to sorte der, fortsetter det i den takten kan ikke jeg forstå at de tør å love noe som helst
Ligger de fremdeles på rundt 150.000 kr på grå/finn.no? Hvis det ryktes om 7-10 års ventetid, da tror jeg ikke vi kommer til å se så mye lavere bruktpriser.
Hadde jeg vært på jakt etter en Daytona-c nå hadde jeg nok kjøpt på finn.no. Klokka koster nok over 150k når det hadde blitt min tur i køen uansett.