Basel 2016: Ny Rolex Daytona i stål, keramisk bezel

Hvis man skulle valgt en børstet lenke å ha på denne, hvilken modell burde man tatt den fra da?
Føler kanskje låsen fra Sub vil bli litt for massiv. Tror dere den fra 114300 eller 216570 kunne vært et godt alternativ?

Hvis man skulle valgt en børstet lenke å ha på denne, hvilken modell burde man tatt den fra da?
Føler kanskje låsen fra Sub vil bli litt for massiv. Tror dere den fra 114300 eller 216570 kunne vært et godt alternativ?

Du kan jo alltids få en urmaker til å gjøre pcl lenka børstet

Du kan jo alltids få en urmaker til å gjøre pcl lenka børstet

Jeg har vært innom tanken å gjøre som vist tidligere i tråden. Men jeg har planer om at klokken aldri skal se en poleringsmaskin. :) Vil kunne ha flere muligheter også, hvis ikke hadde jeg gjort det.

IMG_8816.JPG

En nydelig dag!

Jeg har i en svak stund betalt depositum på en Daytona 116500.
Håpet er å få klokke før prisjustering.
Saastad sier jeg er neste på liste for sort Daytona. 7 av 10 ønsker hvit, men jeg er svak for sort og håper på snarlig levering.
La galskapen leve....

• Liker
Reaksjoner: Genta, Ove og Rød
Det stemmer @Cuoresportivo, står på liste hos Saastad, etter hva jeg veit så har de fått inn kun to sorte der, fortsetter det i den takten kan ikke jeg forstå at de tør å love noe som helst;)

Det stemmer @Cuoresportivo, står på liste hos Saastad, etter hva jeg veit så har de fått inn kun to sorte der, fortsetter det i den takten kan ikke jeg forstå at de tør å love noe som helst;)

Nei ikke jeg heller, de snakker om 7-10års ventelister i UK og USA på TRF så vist man ikke er først i køen så må man nok smøre seg med tolmodighet.

Etter hva jeg har hørt fra AD så har leveringen vært bra siden nyttår, og at de store forhandlerne har får ett par stykker hver leveranse.

Ligger de fremdeles på rundt 150.000 kr på grå/finn.no? Hvis det ryktes om 7-10 års ventetid, da tror jeg ikke vi kommer til å se så mye lavere bruktpriser.

Hadde jeg vært på jakt etter en Daytona-c nå hadde jeg nok kjøpt på finn.no. Klokka koster nok over 150k når det hadde blitt min tur i køen uansett.

• Liker
Reaksjoner: Rød
Ligger de fremdeles på rundt 150.000 kr på grå/finn.no? Hvis det ryktes om 7-10 års ventetid, da tror jeg ikke vi kommer til å se så mye lavere bruktpriser.

Hadde jeg vært på jakt etter en Daytona-c nå hadde jeg nok kjøpt på finn.no. Klokka koster nok over 150k når det hadde blitt min tur i køen uansett.

Det ligger 2 stk med sort skive på Finn.no nå til 143-145k. Virker litt tungsolgt for tiden da de ligger flere uker før de evt blir solgt.
Så blir spennende å se nærmere sommeren om prisen øker eller vil falle mer.

• Liker
Reaksjoner: Guest571 og Genta