Uten å være skråsikker, tror jeg Rolex setter prisene og trykker lister for norske AD.
Send en mail rundt og spør og så poster du ventelisteplassene herEr det virkelige så lange køer overalt med betalt depositum eller er det bare AD'ene i Norge som har valgt å gjøre den mer "ettertraktet" ved å si at det er laaaange køer? Flere som står på listen og har betalt depositum og kan si hvor i køen de er?
Vurderer nemlig selv å legge meg i listen og betale depositum nå.
Den nye skiven mot ny bezel er lekkert, er nok derfor.Mulig jeg kaster stein i glasshus her men jeg forstår ikke helt den greia med at folk går bananas fordi Rolex putter et keramisk bezel på Daytonaen i stål. Såvidt meg bekjent så er det kun det som er nytt, nemmelig ett bezel på en allerede eksisterende klokke. Men nå er jeg kanskje litt for mye "vintage". om jeg kunne ha valgt..så hadde jeg heller puttet de 100 what ever tusen den koster å kjøpt meg en vintage submariner eller Gmt master som de faktisk ikke produserer lengere, som blir vanskeligere få tak på å ikke minst dyrere. Uansett hvor mange klokker Rolex klarer å spytte ut i året av denne typen, så vil den være tilgjengelig i uante år fremover..Nå er jeg født på 70 tallet å de fleste av oss som er født på 70 tallet husker sikkert hysteriet med "ball genseren" på 80 tallet..dette minner meg mye om det, men "what ever rock´s your boat"
Mulig jeg kaster stein i glasshus her men jeg forstår ikke helt den greia med at folk går bananas fordi Rolex putter et keramisk bezel på Daytonaen i stål. Såvidt meg bekjent så er det kun det som er nytt, nemmelig ett bezel på en allerede eksisterende klokke. Men nå er jeg kanskje litt for mye "vintage". om jeg kunne ha valgt..så hadde jeg heller puttet de 100 what ever tusen den koster å kjøpt meg en vintage submariner eller Gmt master som de faktisk ikke produserer lengere, som blir vanskeligere få tak på å ikke minst dyrere. Uansett hvor mange klokker Rolex klarer å spytte ut i året av denne typen, så vil den være tilgjengelig i uante år fremover..Nå er jeg født på 70 tallet å de fleste av oss som er født på 70 tallet husker sikkert hysteriet med "ball genseren" på 80 tallet..dette minner meg mye om det, men "what ever rock´s your boat"
Mulig jeg kaster stein i glasshus her men jeg forstår ikke helt den greia med at folk går bananas fordi Rolex putter et keramisk bezel på Daytonaen i stål. Såvidt meg bekjent så er det kun det som er nytt, nemmelig ett bezel på en allerede eksisterende klokke. Men nå er jeg kanskje litt for mye "vintage". om jeg kunne ha valgt..så hadde jeg heller puttet de 100 what ever tusen den koster å kjøpt meg en vintage submariner eller Gmt master som de faktisk ikke produserer lengere, som blir vanskeligere få tak på å ikke minst dyrere. Uansett hvor mange klokker Rolex klarer å spytte ut i året av denne typen, så vil den være tilgjengelig i uante år fremover..Nå er jeg født på 70 tallet å de fleste av oss som er født på 70 tallet husker sikkert hysteriet med "ball genseren" på 80 tallet..dette minner meg mye om det, men "what ever rock´s your boat"
Det ene utelukker i det andre vet du. Noen av oss eier allerede en vintage X eller Y, og ønsker nå en keramisk Daytona, fordi det er en fantaisk flott klokke, fordi den kler sort bezel bedre enn stål - imho - og fordi den i større grad enn 116520 drar veksler på historiske Daytonaer - igjen imho
beklager men jeg ser bare ikke den..nye daytonaen er ikke nærheten av de gamle klokkene, eneste tilnærmingen er farger, å der slutter det..Det ene utelukker ikke det andre vet du. Noen av oss eier allerede en vintage X eller Y, og ønsker nå en keramisk Daytona, fordi det er en fantaisk flott klokke, fordi den kler sort bezel bedre enn stål - imho - og fordi den i større grad enn 116520 drar veksler på historiske Daytonaer - igjen imho
Stemmer det!beklager men jeg ser bare ikke den..nye daytonaen er ikke nærheten av de gamle klokkene, eneste tilnærmingen er farger, å der slutter det..