Regner med det står tidligere i tråden, men er det noen som kjenner prisen på denne gjennom norsk AD?
Ca. 110´...
Regner med det står tidligere i tråden, men er det noen som kjenner prisen på denne gjennom norsk AD?
Jeg registrerte meg hos Saastad i dag. Nr 10 på liste.Saastad hadde to dager etter lansering venteliste på 7stk, depositum jeg måtte ut med var 50 000,-
De veit ikke leveringsdato enda.
Ren gjetting fra min side, men om man ikke er på liste som topp 4 hos de største AD i Norge, så se langt etter denne i juni.
Tror forresten ikke det er så lang liste på sort. Lervik har to lister, en prioritert for de som har betalt depositum og en uten depositum.
Jeg er glad jeg satt meg på liste 2 uker før Basel, om ny Daytona eller GMT skulle dukke opp
Hvit. Ja, i følge AD og resten av verden, så ventes de første (få?) i juniHvilken farge satt du deg opp på da? Står vel som nr 1 viss du satt deg opp to uker før Basel? Og ventes levert i juni?
Hvit. Ja, i følge AD og resten av verden, så ventes de første (få?) i juni
På 116520 så har dette vært et kostnadsfritt tilbud fra AD, i 2015 i hvert fall. Er ikke sikkert tilgangen på løse skiver for 116500 er like bra de første måneder/år?Hvordan er det og skifte skive fra hvit til sort vise versa hos AD? Kansje det har vert diskutert tidligere i tråden?