Hva skal man si? Subdweller på steroider. Denne har sikkert eksistert på kopimarkedet i Kina i flere år allerede.
Joda men hvem bruker vel kronografen uansettEnig i at den er fin. Men jeg lurer på om ikke den store snowflake-viseren vil skjule subdials noen timer av døgnet?
Penger spart, er penger tjent.
Rød tekst - Oh Lord, sjelden fulgt, ettertraktet og en skikkelig "stor" godbit.
Godbitene er allerede noen år gamle, så klarer dessverre ikke å følge denne.
Sky-dweller var kul og 41 mm DJ på Jubilee et ønske, men ble ingen listeplass på meg i år.
Ganske utrolig at Rolex tar ca 430 000 for SkydD i WG og så lanserer de i SS, med tilnærmet samme skive til 128 000. De få som har kjøpt den i PM (precious metals) må nødvendigvis føle seg snytt.
Nå er ikke SkyD noe for meg, men jeg tillater meg llikevel å mene PM-påslaget til Rolex er borti staur og vegg. De "burde" kostet ca 250 000.
Det blir spennende å følge utboxingene av de nye SkyDwellerne her på forumet i hvert fall.
Ganske utrolig at Rolex tar ca 430 000 for SkydD i WG og så lanserer de i SS, med tilnærmet samme skive til 128 000. De få som har kjøpt den i PM (precious metals) må nødvendigvis føle seg snytt.
Nå er ikke SkyD noe for meg, men jeg tillater meg llikevel å mene PM-påslaget til Rolex er borti staur og vegg. De "burde" kostet ca 250 000.
Det blir spennende å følge utboxingene av de nye SkyDwellerne her på forumet i hvert fall.
Exactly my point
Neste år blir det coke eller pepsi i stål
Slippes det ikke flere nyheter fra Rolex på fredag? Eller har jeg misforstått?