https://pressroom.rolex.com/en/baselworld/2019/new-oyster-models.htmlFinnes det er oversikt over absolutt alle endringene/nye modeller ? Kommer ofte en ny dail her eller der som lett kan misses.
https://pressroom.rolex.com/en/baselworld/2019/new-oyster-models.htmlFinnes det er oversikt over absolutt alle endringene/nye modeller ? Kommer ofte en ny dail her eller der som lett kan misses.
De er enda flere modeller som nå er tatt bort.
Amen.Gull på Sea-Dweller er like passende som å produsere en dykkerflaske i gull. Jeg liker ikke TT Subs heller, men en SD i gull er nesten på grensen til komisk. Hva skjedde med «Tool» i Toolwatch?
Amen.
Ps. hva er greia med at de lagt på Cyclops på de nye SD. Krise.
Bare å kjøre på med trikset til @JoLu
Ser heller ikke noe problem med SD i TT.
Det er jo ikke som om brukerne av dette uret trenger alle de tøffe "tool-egenskapene" ved kontorpulten sin.
Står på venteliste på utgående BLNR. Noen som har noen formening om hva som skjer da?
Det kan tyde på kort ventetid på Batman
Står selv på venteliste på denne, og har betalt depositum hos Bjerke. Regner det derfor som en selvfølge at den blir videreført til ny modell.
Om du står på venteliste uten å ha betalt depositum, kan det sikkert være en grei måte for AD å få slettet deg fra listen?
God stemning hvis så er tilfelle Har i likhet med deg betalt depositum.
Litt "trist" at de har blinget opp den siste "profesjonelle" modellen - Sea-Dweller med TT. Synes den serien kunne klart seg uten det, ettersom man får TT i alle anfdre modeller.
Jeg vil heller påstå at de har gjort et nødvendig grep ved å tilpasse designet til målgruppen for dette uret.
Er det virkelig bare jeg som synes nyutgivelsene til Rolex er helt ok?
Batman på Jubilee er jo helt konge.
Jøss - er visst flere av oss, er også i samme situasjon.God stemning da ja
Personlig synes jeg Batman ble enda bedre med endringene, og skiller seg klarere fra en Sub.
Tviler sterkt på at man ikke hadde klart å lage flere klokker om man ønsket dette. Vi snakker om masseproduksjon her av relativt enkle komponenter i en produksjonslinje. Man kunne mettet markedet for sub med enkle grep om man ønsket tror jeg. Det er jo ikke slik at Rolex ikke vet hvordan markedet fungerer og eller hva det er etterspørsel etter. SS sportstrupingen er et ledd i å bredde ut produktspekteret til Kundene antar jeg. Resultatet kortsiktig et fantstisk for Rolex- langsiktig skaper det rom for subkillers for de andre produsenten.Nei, jeg er helt enig med deg. Lanseringene er OK, og dette er tydelig et pause-år for dem.
Strategisk sett så gir den nye YMen i hvitt gull og Sea-Dweller TT god mening da de vil hjelpe ADer med å få noen modeller fra professional-serien inn i montrene. Stålmodellene fyker jo som regel ut samme dag de kommer inn.
Vet vi forresten om det stemmer at Rolex med vilje holder tilbake leveranser? Etter hva jeg leser skal produksjonen være omtrent som før, men at etterspørselen har økt voldsomt de siste årene. At enkelte ADer sannsynligvis utnytter dette ved å selge til gråmarkedforhandlere til overpris hjelper heller ikke. Men at Rolex struper tilgangen? Hmm, jeg tviler.
Jøss - er visst flere av oss, er også i samme situasjon.