Må si denne ser veldig bra ut altså. Bildet er hentet fra Lervik Ut sin Facebook side.Vis vedlegg 211309
Op36 har fått ny kasse! Ser ut til å være akkurat den samme som nåværende DJ36, bare med børstet finish. Altså slankere lugs og mindre puteformet enn den forrige. Akkurat her må jeg få klappe meg selv litt på ryggen for å ha truffet med gjetningen.Som Kohe nevnte for noen måneder siden og som jeg istemmer, skulle ønske de oppdaterte kassen på OP36mm.
Det er bare skuffelse på enden av den køen.
Op36 har fått ny kasse! Ser ut til å være akkurat den samme som nåværende DJ36, bare med børstet finish. Altså slankere lugs og mindre puteformet enn den forrige. Akkurat her må jeg få klappe meg selv litt på ryggen for å ha truffet med gjetningen.
Ellers må jeg si at jeg digger de nye fargevalgene. Grønn og gul er favorittene.
Må si denne ser veldig bra ut altså. Bildet er hentet fra Lervik Ut sin Facebook side.Vis vedlegg 211309
Wat, så det du sier er at den kan funke for meg?
Vår take
God take! Synes det du sier om at den størrelsesmessig virker å sitte et sted mellom 14060/16610 og Maxi høres helt spot-on ut. Dette er inntrykket jeg også har fått etter å ha sett en del sammenligningsbilder.
Se feks. 1:20 her. Den nye ser i hvert fall ikke større ut.
Redigert: ser videre i videoen, og ved 5:48 sier han at den måler 40,5mm med deres skyvelære. Den skal også være litt slankere enn forgjengeren.
Kommer det OP41 video også @Jon Henrik ?
Vår take
Takk for en fin gjennomgang av den nye Submariner´n.
Fikk nå høre at Urmaker Bjerke vil nok ha disse inne i løpet av oktober.
Gleder meg til å få besiktiget den med egne hender og øyne.