Callahan
Støttemedlem
Så langt er Baselworld litt skuffende for min del, ikke fått noe "må-ha" følelse enda.
Visstnok 2400 Euro uten lenke og 2700 med...
Ikke dum, ikke dum...
I går ble jeg forelska. Nei det er ikke tull. Konemor snakka til meg flere ganger i går, fikk ikke med meg et eneste ord. Helt ute av fokus. Når jeg la meg, ble jeg bare liggende å se i taket, drømme meg bort.....
Den Tudoren får meg helt ut av balanse! Klarer ikke mer..... må ha!
Har Hamiltion, GO, Longines, JLC, Zenith etc. kommet med noe serlig artig?
Eneste jeg finner når jeg søker på nett er enten ekstremt fancy og kult, ellers så er det Rolex sine nyheter.
Fåes den rød med lenke?
Visstnok 2400 Euro uten lenke og 2700 med...
Ikke dum, ikke dum...
Hallo.. den timeviseren ser ut som den er brukket.. synes den ødelegger litt jeg.. dessuten overpriset eta??
Overpriset ETA? Nuvel... Ta en titt på Omega PO (tidligere modell), div. Breitling, IWC, etc, etc, som koster en del mer enn det også.
At da Tudor, som er et meget bra merke, tar en slik pris, ser jeg ikke på som negativt i det hele tatt
Synes ikke det er noe å si på prisen på den tudoren, vis den blir reel Kunne vært mye høyere og ca 20k for den er vel en ganske spiselig pris for mange..?
Overpriset ETA? Nuvel... Ta en titt på Omega PO (tidligere modell), div. Breitling, IWC, etc, etc, som koster en del mer enn det også.
At da Tudor, som er et meget bra merke, tar en slik pris, ser jeg ikke på som negativt i det hele tatt