BASELWORLD 2012 (8. - 15. mars)

Lånt WS fra TRF av ny Tudor

429336_10150580375670124_164055405123_9574331_610871222_n.jpg


Visstnok 2400 Euro uten lenke og 2700 med...

Ikke dum, ikke dum...
 
I går ble jeg forelska. Nei det er ikke tull. Konemor snakka til meg flere ganger i går, fikk ikke med meg et eneste ord. Helt ute av fokus. Når jeg la meg, ble jeg bare liggende å se i taket, drømme meg bort.....

Den Tudoren får meg helt ut av balanse! Klarer ikke mer..... må ha!
 
Rolex gjør en Omega her. Lanserer masse drit som devaluerer brandingen. Ikke at Rolex har noe å frykte der, men liker det ikke. Ny 14060 er nice da!

Tudoren er helt rå! Vurderer en veldig sterkt! Jørgensen!
 
Så langt er Baselworld litt skuffende for min del, ikke fått noe "må-ha" følelse enda.

Hva? Tudorene er jo nydelige! Rolex 114060 og DJ II med glatt bezel er jo perfekte! Nautilus med hvit skive er flott :)


429336_10150580375670124_164055405123_9574331_610871222_n.jpg


Visstnok 2400 Euro uten lenke og 2700 med...

Ikke dum, ikke dum...

*sukke* Nyyyydelig!


I går ble jeg forelska. Nei det er ikke tull. Konemor snakka til meg flere ganger i går, fikk ikke med meg et eneste ord. Helt ute av fokus. Når jeg la meg, ble jeg bare liggende å se i taket, drømme meg bort.....

Den Tudoren får meg helt ut av balanse! Klarer ikke mer..... må ha!

Jeg sitter med samme følelsen. Har allerede reservert første eksemplar Lervik ur får inn :)
 
Har Hamiltion, GO, Longines, JLC, Zenith etc. kommet med noe serlig artig?
Eneste jeg finner når jeg søker på nett er enten ekstremt fancy og kult, ellers så er det Rolex sine nyheter.

Zenith har kommet med en bitteliten revolusjon i år. En serie basert på El Primeros urverk, men uten kronograf: Espada.

basel_image.2701663.jpg


Selv om det er merkelig å se en El Primero uten kronograf, er likevel resultatet bedre enn fryktet. Men nå blir det altså enda mer forvirrende å samle på Zenith. (Espada var opprinnelig Månefasevarianten av El Primero med kronograf på 70-tallet).

Av andre nyheter fra Zenith i år, er en Pilot med stor dato, og denne Pilotvarianten:

645646d1331155318-mini-site-%93zenith-pilot%94-dedicated-collection-has-just-been-launched-img_pv3_slide2012_0.jpg
 
Edit: helvette, dette ble bare krøll!

Fikk litt kriblinger for den siste Zenithen, Doublematic :)

Likte ikke posisjonen på datovinduet og den er sikkert minimum 48mm, men ellers fet!
 
De eneste som tiltaler meg fra Rolex i år er YM blue dial. Lekkert! Og den nye Submarinerklokken. Ellers ble det alt for mye bling, gull og diamanter.


Edit: Den Tudoren er forøvrig også herlig, skulle gjerne prøvd den på armen. Prisen er jo ikke så ille heller. :)
 
Solgt på den lenka ja!

[video=youtube;Yo3sG7yTApQ]http://www.youtube.com/watch?v=Yo3sG7yTApQ[/video]

Fåes den rød med lenke?
 
Hallo.. den timeviseren ser ut som den er brukket.. :) synes den ødelegger litt jeg.. dessuten overpriset eta??

Overpriset ETA? Nuvel... Ta en titt på Omega PO (tidligere modell), div. Breitling, IWC, etc, etc, som koster en del mer enn det også.

At da Tudor, som er et meget bra merke, tar en slik pris, ser jeg ikke på som negativt i det hele tatt :)
 
Overpriset ETA? Nuvel... Ta en titt på Omega PO (tidligere modell), div. Breitling, IWC, etc, etc, som koster en del mer enn det også.

At da Tudor, som er et meget bra merke, tar en slik pris, ser jeg ikke på som negativt i det hele tatt :)

Synes ikke det er noe å si på prisen på den tudoren, vis den blir reel:) Kunne vært mye høyere og ca 20k for den er vel en ganske spiselig pris for mange..?
 
Overpriset ETA? Nuvel... Ta en titt på Omega PO (tidligere modell), div. Breitling, IWC, etc, etc, som koster en del mer enn det også.

At da Tudor, som er et meget bra merke, tar en slik pris, ser jeg ikke på som negativt i det hele tatt :)

+1 :cool: