BASELWORLD 2012 (8. - 15. mars)

Har Hamiltion, GO, Longines, JLC, Zenith etc. kommet med noe serlig artig?
Eneste jeg finner når jeg søker på nett er enten ekstremt fancy og kult, ellers så er det Rolex sine nyheter.
 
Med fare for å gjenta meg selv:

Jeg elsker de to Tudorene! Det blir nok handel til høsten :)

Rolex? Litt mer lunken her. Liker Sub-ND og DJ II med glatt bezel. Ikke fullt så engasjert når det gjelder de andre modellene.
 
Alvorlig :D

DSC_1167.jpg

Hmm, Patek Nautilus eller denne ? For en dårlig vits
 
Mon tro hva en slik blå YM kommer på... kanskje riktigere; noen som vet sånn ca hva disse ligger på i dag ?

YM slik den er i dag koster rundt 70K ny, platina er dyrt. Den kledde helt klart blå skive.

Jeg liker Sky Dweller nå, etter å ha fordøyd den noen timer. Men prisen blir vel horribel, selv en fremtidig utgave i stål vil nok være utenfor mitt budsjett er jeg redd. Så glemmesak.

Den beste nyheten fra Rolex for min del er DJ II med glatt bezel. Etter det jeg forstår er bezelen i stål noe som bør bety lavere pris enn dagens utgave med fluted bezel i gull. Gleder meg til å se denne :grin:

28597258.jpg
 
Monopusher er egentlig kult i mine øyne, men kledde den virkelig denne klokken, og rødt 12-tall? Smaken er alltid personlig, men til dressen føler jeg andre ur kommer foran.
 
Må si jeg digget virkelig den rød tudoren, utrolig kult med vintagelook, noen som vet hva herligheten kommer til å koste?
 
Meget pen Nautilus!

Tudorene ligger antagelig på ca 25-33K ettersom jeg har sett iflg mer eller mindre sanne rykter..