BASELWORLD 2012 (8. - 15. mars)

Er det kun disse klokkene Rolex skal lansere? Eller tar de det i flere trinn? Det var jo mye snakk om en sky-dweller, som virket ganske sikkert at skulle komme.
 
Er det kun disse klokkene Rolex skal lansere? Eller tar de det i flere trinn? Det var jo mye snakk om en sky-dweller, som virket ganske sikkert at skulle komme.

Ja, vi husker jo alle lanseringen av iPhone 5...
 
NY SUB NO DATE

DSC_0990.jpg

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

hehe. Sjekk lugs; dette er vel IKKE SUb-c kassen vel:confused::cool:
 
Ikke skuff det vel 8) :D

Verket er mer enn bra og klokkens attributter og design ser meget tiltalende ut :cool:

Black Bay har helt fantastisk design! Nesten akkurat slik jeg ønsker en Rolex!

Kommer nok til å skaffe meg en slik! Men det trodde jeg om Chrono også til jeg prøvde en...
 
Black Bay har helt fantastisk design! Nesten akkurat slik jeg ønsker en Rolex!

Kommer nok til å skaffe meg en slik! Men det trodde jeg om Chrono også til jeg prøvde en...

Det står på hjemmesiden at det er domed dial men det er vel domed glass de mener? Bildet av umontert dial viser vel at den er helt flat?