BASELWORLD 2012 (8. - 15. mars)

Ser nå at YM II også har slike tall (nedtelling?) på bezelen. Den klokken har aldri fått min oppmerksomhet. Uansett YM II, ny TOG eller GMT: hvor er riflene på utsiden av bezel?

To dager igjen...

Utennavn.jpg
 
Dette er helt klart bezel tall til Explorer II, tipper at det kommer en ny fargekombinasjon, eller helt ny farge på skiven. Hva med en silver/steel skive på Ex. II, hadde vært rått!!

AW:)
 
Går noen teorier om at dette kan være lurerier... at du ikke ser på bezelen (hvorfor har den malte/lakkerte tall og ikke graverte som bezelene har om dagen?) på en ny klokke men på en sub-dial... ala ym2 sin nedtelling.

Min egen hypotese;

Rolex har en relativt fersk patent på en ny måte å bruke bezelen på med noen fancy tannhjul. Hva om du kan bruke bezel til å justere funksjonene på sky-dwelleren?

Det hadde jo vært noe nytt og morsomt ;).

Det vi ser i teaseren er en subdial eller funksjonsring ala ym2.

Vi får se, men det er nå min teori... :)
 
http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=221464&page=8


"Tomorrow you will wake up and get a surprise when you look at Rolex.com , some of you are close but no one is quite correct as yet - there is something quite unexpected that will be shown and will satisfy many many people - were going back to the good old days."

Nå begynner det virkelig å nærme seg, spent på hva som menes med - "were going back to the good old days."

Hva tror dere? :)
 
Jeg forstår det som at Rolex viser sine modeller i dag, stemmer det?
Det står også 7. på hjemmesiden:confused:
 
Vet ikke om det har vært diskutert noe sted, men denne thumben heter noe med Everest. Betyr det at det kommer noe Everest-relatert i Explorer-serien? Er det noe Mt.Everest-jubileum i år?

edit: kjapp wiki-titt, det er 60-årsjubileum for Hillary/Tenzing neste år. Kanskje de girer opp til det?
 
Venter i spenning her, noen som har noe formening om når det kommer ut noe mer info om klokkene som blir lansert?