Er førstereis på denne messen og det første jeg fikk øye på var Omega. Stort og imponerende men litt kjedelig spør du meg. Ikke særlig tilgjengelig heller
Men Omega er virkelig på vei opp som denne reportasjen viser. Kommer tilbake til den.
Patek viste seg fra en svært hyggelig side og var så vennlige å slippe meg inn med bevertning og det hele
My lekkert å se på. Dette var de stolte av
En av paviljongene somgjorde inntrykk var Armani som hadde laget det hele om til et velge man gikk inn i og inne var det fullt av bankbokser.
Et annet merke som sikkert er ukjent for de fleste , men som hadde en veldig fin paviljong helt øverst bortgjemt var
Shimola, et amerikansk merke som av alle ting gjør et poeng av å stamme fra Detroit. De selger sykler også...
En pause med sushi på til, og måten kom flytende på små trebåter det bare var å gripe tak i
Etter pausen var det på an igjen med en gikk hos Fredric Constant hvor sjefen sjøl Peter Stas stod på utsiden og ønsket velkommen
Til slutt kom jeg også over det gamle merket Enicar som jeg har et gammelt ur fra. De forsøker å komme på offensiven men lykkes ikke noe særlig.
Enicar
Alt i alt et overveldende møte med Baselmessen som gav mersmak. Det eneste som skuffet var fraværet av VC og ALS som gjorde den absolutte toppen litt tynn.
Glemte jeg Rolex... Ja det var så mye annet å glede seg over.