Baselworld 2014 - spekulasjoner, ønsker, håp og drømmer!

Noen som kan gi en pekepinn på pris på denne hos norsk AD? :)

En Deepsea ligger vel på ca 80k?

Hørte at den havner på ca 83k NOK...

For øvrig kommer nok aldri GMT pepsien til å komme i stål og blir således en ny smurf på en måte.. Ikke det kuleste for oss vanlig dødlige men. Noe av grunnen er nok at den blå/sorte som da kom i fjor hadde blitt en overflødig, hadde vi vært heldig kunne det kanskje vært omvendt om de hadde knekt fargekombinasjonen i bezel tidligere? Hvem vet?
 
Har pris på nye seamaster kommet? Kan fort bli en dyr klokke med det nye verket, samtidig som den jo ikke er like rå som po når det kommer til dykkerspecs... Skulle ønske jeg visste litt mer om kvaliteten på de nye verkene fra Omega... Litt urmakersladder rett og slett, om det er mye reklamasjon og slikt.

Den er uansett rå... Hadde den hatt en pris på under femti tusen................................
 
Har pris på nye seamaster kommet? Kan fort bli en dyr klokke med det nye verket, samtidig som den jo ikke er like rå som po når det kommer til dykkerspecs... Skulle ønske jeg visste litt mer om kvaliteten på de nye verkene fra Omega... Litt urmakersladder rett og slett, om det er mye reklamasjon og slikt.

Den er uansett rå... Hadde den hatt en pris på under femti tusen................................

Uavhengig av pris så liker jeg utviklingen hos Omega om dagen.
 
Årets største nyhet fra Rolex?

Ble sluppet først i dag morges :cool:

attachment.php



boom.jpg


:rolleyes:
 
Siden Rolex tydeligvis vender tilbake til gamle klassikere, kan vi forvente en moderne versjon av Root-beer GMT'en neste år?:mrgreen:
 
Redigert:
Siden Rolex tydeligvis vender tilbake til gmale klassikere, kan vi forvente en moderne versjon av Root-beer GMT'en neste år?:mrgreen:

Artig tanke... Tror du ikke denne er for WISete...? Var vel ikke en bestselger i sin tid. Muligens litt rødt på skiven står foran i køen... Er forøvrig litt lettet at den nye Pepsi ble laget i wg. Blir såpass uoppnåelig at jeg slipper å plages.
 
Har pris på nye seamaster kommet? Kan fort bli en dyr klokke med det nye verket, samtidig som den jo ikke er like rå som po når det kommer til dykkerspecs... Skulle ønske jeg visste litt mer om kvaliteten på de nye verkene fra Omega... Litt urmakersladder rett og slett, om det er mye reklamasjon og slikt.

Den er uansett rå... Hadde den hatt en pris på under femti tusen................................

@Greg jeg har lest om en startpris på 5500 Chf, noe som ikke er så ille :)
 
Redigert av en moderator:
Veldig fan av Nomos, og dette var spennende. Mer glad i designet på Orion (står høyt oppå lista mi) og Zurich, håper de får DUW urverk snart.
 
Jeg liker dette, altså! Hadde den øverste bare hatt wire lugs tror jeg jeg hadde måttet kjøpe en!

Den er nok helt som den skulle bli egentlig: En andre "revival" igjen... Ser ut at Basel blir bare utnyttet til å fremme gamle modeler med en twist, år etter år.
Czech Air-Force Longines model. Men de tok vekk den intern-bezel marker... Synd.
Precista lagte det med intern-bezel:
[video=youtube_share;m5DU_TWlNjI]http://youtu.be/m5DU_TWlNjI[/video]
Vintage Longines For Czech Air Force: 1938 Anti-Magnetic With Engraved Case Back
 
Redigert:
Må være noe med lyssettingen der. I denne filmen ser den unektelig blå ut:

[video=youtube;10rM7FB8cR0]https://www.youtube.com/watch?v=10rM7FB8cR0[/video]

Nydelig ur.

Leste navnekonkurranse for 116719 på TRF, syns PepC var så godt at jeg deler videre her:)
 
Sikkert litt "fy, fy", meeen tror dere man kan få kjøpt Pepsi C-bezelen etterhvert? Har en 116710 som sikkert hadde blitt fin-fin med den :p
 
[video=youtube_share;cgR1OpeF8Hc]http://youtu.be/cgR1OpeF8Hc[/video]
Rød og......lilla?

Det er ikke uvanlig at de gamle bezelinsertene fadet fra blått til nettopp lilla... Det du ser her er den første keramiske prototypen der hvor Rolex prøvde ut keramiske bezels. Den har nok fått litt hard medfart med årene...

:mrgreen: