Ser den har fått en del hat på nettfora, men synes den nye Sinn 856 B-Uhr var veldig ren og pen
IHvis den bund-reima er en del av hatet - så er det forståelig. Utrolig ubalansert med all dauskinnet til venstre...
Liker mye fra Oris, men dette er jo en blåkopi av tidlig Rolex sub, så likt at jeg oppfatter det som kopiering av en allerede gjennomført suksess, Oris kan bedre enn detteHar Oris Sixty-five 42 mm blitt nevnt? Flott, men 40 mm holder for meg. Og jeg tror jeg liker den litt sprekere skiva på 40 mm. Bilder hentet her.
Er dette eneste nyheten fra Blancpain, eller har jeg gått glipp av noe? Om jeg hadde kjøpt Ocean Comitment tidligere i år, hadde jeg egentlig følt meg litt lurt nå, da de lanserer samme farge og kasse i en ulimitert versjon, selvom den mangler flyback-chrono. Men dæven, den er lekkerVis vedlegg 4610
Jeg har dratt kortet jeg. Regner med at du får se hva medio aprilBare å handle eller? Eller sto du på no liste, nå husker jeg ikke helt her..
WOW... Det der var farlig nære noe som kan gjøre at jeg ønsker meg en Rolex i boksen.. Fikk en umiddelbar må-ha-følelse..Nye YM fortjener et bilde. Likte veldig godt de blå detaljene mot gråfargen.
Vis vedlegg 4619