Noen som har fått med seg høyden på Black Bay 39?
Ikke lest antall mm, men ser lovende ut.
Noen som har fått med seg høyden på Black Bay 39?
Står 39mm der i teksten under Håvard
Ikke i høyden håper jeg...Står 39mm der i teksten under Håvard
Står 39mm der i teksten under Håvard
Noen som har sett nye omega smp?
Den har fått wave dial og nye endlinks.
Vil tro tykkelsen har økt nå med det nye verket + vindu?
Er det den nye klokkeboksen?Basel så langt for min del...
Vis vedlegg 84703
Ja, vil nok tro det. Etter 15 sekunder i denne videoen fra Omega, så kan man se klokken fra siden. Den ser definitivt tykkere ut, selv om det er vanskelig å si hvor mye uten noen form for referanse.
Kan bekrefte at tykkelsen har økt. Men på øyemål da jeg testet den, virker den tynnere enn f.eks. Planet Ocean.Liker ikke at de har gjort heliumventilen ennå mer synlig. Likte svært godt bølgene, dog.
Lenken ser fortsatt litt gammeldags ut, men den er i det miste behagelig. Ser de har satt på micro adjust-spennen også.
Liker ikke at de har gjort heliumventilen ennå mer synlig. Likte svært godt bølgene, dog.
Lenken ser fortsatt litt gammeldags ut, men den er i det miste behagelig. Ser de har satt på micro adjust-spennen også.
Trenger HE ventil? Jeg trenger heller ikke en WR på 1220m, men både det og en HE ventil er kult å haNytt urverk og
Omega trenger ikke He-ventil hvis de bruker de samme L pakningene på glasset som de gjorde før i tiden og en "monocoque" kasse.
De kunne sikkert løse "monocoque" kassen problemet(at den åpner ikke seg bak) ved å modifisere pakningen bak også.
Ploprof-600(1970) hadde ingen He-ventil.
Helle He-ventil greie er overvurdert.
Uansett kunne de også bruke automatikk He-ventil som på mest av alle dykkere og dermed bli mindre synlig.
Seiko Prospex M-M(1975) 1000m har ikke He-ventil og har ingen problem i trykkammeret med He blanding.
"Thanks to the strength of the inner case structure, the specially designed L-shaped gasket and the screw-down glass fixing ring, the watch is effectively impermeable to helium and can be safely used for saturation diving to great Depths."
https://www.seikowatches.com/press_release/2015/RLS1503-03/RLS1503-03.pdf