Tenkte jeg skulle dra i gang en liten samletråd for samlingen nå og hva jeg håper å anskaffe på min klokkevei. Dette er nok mest morro for meg, for å se hvordan smaken utvikler seg, men sikkert også litt for dere.
Jeg lagde en tråd for omlag 6mnd siden med historien fra begynnelsen og til da. Denne finnes her. Siden det har det skjedd litt. 2 ut og 2 inn.
For at ikke OT skal bli evig lang tenkte jeg å dele opp innholdet litt, og bruke dette innlegget som en slags samletråd med linker til de ulike innleggene. Starter med samlingen per nå. Her tenkte jeg å starte med klokkene som ligger i boksen per nå og hoppe over de som har forsvunnet ut. Det er summert opp godt i den forrige topicen min. Så går jeg over til å presentere urene fra mitt fødselsår som jeg kunne tenke meg. Liker tanken på å bygge opp samlingen min rundt klokker fra 1988. Til slutt så presenterer jeg krydderet, eller mer presist, ur jeg kunne tenke meg som ikke eksisterte på 80-tallet.
Samlingen
Tissot LeLocle Chronometre
Christopher Ward C60 Trident
Seiko SARB065
Håp og drømmer - Birthyear collection
Chronoswiss Regulateur
Håp og drømmer - øvrig
Frederique Constant Slimline Moonphase
Baume et Mercier Jumping Hour
Glashütte Original PanomaticLunar/PanoReserve
Glashütte Original Senator Sixties Chronograph
Takk for at du tittet innom!
Jeg lagde en tråd for omlag 6mnd siden med historien fra begynnelsen og til da. Denne finnes her. Siden det har det skjedd litt. 2 ut og 2 inn.
For at ikke OT skal bli evig lang tenkte jeg å dele opp innholdet litt, og bruke dette innlegget som en slags samletråd med linker til de ulike innleggene. Starter med samlingen per nå. Her tenkte jeg å starte med klokkene som ligger i boksen per nå og hoppe over de som har forsvunnet ut. Det er summert opp godt i den forrige topicen min. Så går jeg over til å presentere urene fra mitt fødselsår som jeg kunne tenke meg. Liker tanken på å bygge opp samlingen min rundt klokker fra 1988. Til slutt så presenterer jeg krydderet, eller mer presist, ur jeg kunne tenke meg som ikke eksisterte på 80-tallet.
Samlingen
Tissot LeLocle Chronometre
Christopher Ward C60 Trident
Seiko SARB065
Håp og drømmer - Birthyear collection
Chronoswiss Regulateur
Håp og drømmer - øvrig
Frederique Constant Slimline Moonphase
Baume et Mercier Jumping Hour
Glashütte Original PanomaticLunar/PanoReserve
Glashütte Original Senator Sixties Chronograph
Takk for at du tittet innom!