Big In and From Japan

Todda

Støttemedlem
Medlem
14. mars 2013
Innlegg
1.572
500 innlegg og ekvilibrium i klokkeboksen.

All in. Ingen vei tilbake etter dette kjøpet. Submarineren, som jeg har elsket, er ute av boksen. Den viste seg å være en investering som kastet av seg. Inn kommer en outsider. Hvis denne ryker, er det et massivt tapsprosjekt, men det bryr jeg meg ikke om. Dette er min grail. Den skal ikke ut.

Her er det en klokke som mangler, gitt. Ikke rart, for den er solgt til meg :D Rød firkant der den stod:
2014-12-29butikk_gs_zps5e6103a8.jpg


Du får ikke mye for å gjette merket. Den underskjønne velurboksen bekrefter mistanken:
IMG_1956-box_zpsb3520bc4.jpg


Trommevirvel:
IMG_1959lite_zpsdac8d4b6.jpg


Grand Seiko SBGA031. Dykker i titan. Dette er brukskunst!

WS:
2014-12-29SBGA031-ws-lite_zps925dad02.jpg


Dere tåler ett til:
2014-12-29144848sbga031-hele-lite_zps71c0a753.jpg


Her er en videopresentasjon:
[video=youtube;ShRUuOGZbp8]https://www.youtube.com/watch?v=ShRUuOGZbp8[/video]

Hvis du vil lese litt mer om den, er denne (salgs)artikkelen grei. Jeg har ikke tid til å utdype mer, for jeg har en klokke å kikke på!

Takk for meg!

Todda
 
Olalalalalalala... WowWowWowWowWow etc.....
Gratulerer med noe av det feiteste eg veit om!


Oddemann
 
Fantastisk! Utrolig fett å selge Suben for en Seiko. Dette er passion!

Gratulerer med en nydelig klokke:)
 
Dristig og frekt, grattis! Sekundviseren på denne er jo så smud at halvparten kunne ha vært nok :mrgreen:
 
Grattis! Fet klokke. For å sitere en av våre medasylanter: det er passion å selge suben og kjøpe Seiko...:mrgreen:
 
Gratulere så mye @Todda :)

Skal,skal ikke .......Herlig at hjertet fikk mandatet denne gangen :)
En fantastisk klokke som etter min mening tusker Rolex Sub. Er vel også dyrere en Rolexen også.
Det som et så herlig med denne,et den sømløse,flytende sek.viseren.
Det er en fantastisk....ja jeg våger og kalle det en komplikasjon i mitt hode :eek:
Bare prøv og følg den en runde eller to,og merk hvordan du synker inn i en trance (går nå over i nerdens verden) samt at pulsen og hastigheten i en travel hverdag blir senket ned til 'betablokk' nivå ;)
Det at alt i denne klokken er inhouse fra Seiko,er også prisverdig ! Ryktene sier også at oljen er kokt i hop på 'kontoret' også ;)
Dette må være årets tøffeste valg,hva gjelder og gå egne veier :cool:

Koz deg med denne og flere bilder og betraktninger forventes !!!!
 
Redigert av en moderator:
Fantastisk finish på den klokken, første som slår meg. Bor utrolig mye klokke i en nøktern forpakning. Går Sub en lang gang imo. Gratulerer så mye!