Big In and From Japan

Gratulerer med virkelig flott GS, det var et tøft bytte! Ser frem til flere bilder av denne uvanlige dykkeren.
 
Fy fader, den var flott! Aldri sett denne før, måtte Google og det skulle jeg ikke gjort, for der var det mye lekre bilder av noe jeg aldri har sett eller vurdert ... Ennå :D

Gratulerer med en helt fantastisk dykker!
 
Redigert:
Ble helt sjuk jeg nå.... da har jeg funnet min Grail og... Dæven døtte meg...
Grattis med en sjukt fet klokke!!
 
tumblr_n4uycc8QW91r3xp7zo1_500.gif
 
Tusen takk for gratulasjonene!

Gratulerer med en fantastisk dykker, har du to gs i titan nå? Dristig valg, du er nå blitt "tøffe Todda" :D
@Jon Ali
Ja, nå har jeg SBGA011 og SBGA031 i titan (og SBGH005 i stål). Jeg har en forkjærlighet for titan. Beateren min i 13 år var en Breitling Aerospace. Den er nå pensjonert og fungerer mest som vekkerklokke.

Tøffe-Todda - det var da jeg fikk meg INOX, det. Den er jo tøff, men når ikke helt opp til GSen :D

Jeg vurderer fremdeles, og enda mer nå, å skifte nicket mitt til Grand Psyko.

Todda
 
Redigert av en moderator:
Grattis med flott ur! Hvor har du kjøpt denne, den GS utstillingen der har jeg lyst til å kikke nærmere på?
 
Utrolig fet, gratulerer så masse!

Etter å ha fått prøve en GS på hånda rett før jul, har jeg snoket litt rundt. Fantastisk kvalitetsfølelse jeg godt kan venne meg til. Om den havner på listen for 2015 vet jeg ikke, men det skal gjøres plass til en SBG001 i boksen min på ett eller annet tidspunkt.

Igjen, gratulerer og godt nytt år!
 
Grattis med flott ur! Hvor har du kjøpt denne, den GS utstillingen der har jeg lyst til å kikke nærmere på?

@Gin

Dette er hos Grøtteland i Sandnes. Super forhandler. Jeg trodde jeg var den eneste som hadde handlet GS hos dem, men de har faktisk solgt flere, blant annet en kronograf og en eller to dameklokker (quartz). Så utvalget er ikke større enn det du ser, tror jeg. Men de er raske til å skaffe modeller fra Optura.

Todda
 
Redigert av en moderator: