Big In and From Japan

Jeg har aldri forstått interessen for Seiko og kommer nok aldri til å gjøre det, men denne var frekk.


Gratulerer med en frekk og kul klokke.
 
Jeg har så lyst på denne klokken... Ser det finnes en med blå skive, DET er noe for meg! Gratulerer så mye. Hvirdan er følelsen med klokka nå etter en stund på armen?
 
Jeg har så lyst på denne klokken... Ser det finnes en med blå skive, DET er noe for meg! Gratulerer så mye. Hvirdan er følelsen med klokka nå etter en stund på armen?

Blå skive?
Hvilke modellnr har den?
Ukjent for meg.
Trodde bare det var denne og 029 av denne Grand Seiko modellen....

-Oddemann-
 
Takk for alle gratulasjonene. Klokka sitter stort sett på armen. Jeg angrer ikke på at jeg solgte Suben for denne, selv om jeg ser at jeg kunne fått noen tusenlapper til for Rolexen hvis jeg hadde ventet litt... Prisene på Rolex er sjuke for tiden, og prisnivået speiler ikke kvalitetsnivået i alle fall. Det kan jeg si med erfaring fra både SBGA031 sammenlignet med Submariner, og ikke minst når jeg sammenligner Datejust (som jeg har hatt tre av) med SBGH005 eller SBGA011.

@Oddemann GS-diveren med blå skive heter SBGA071 og kom i stål i et begrenset antall (200?). Den er veldig fin, men også veldig vanskelig å få tak i.

Edit: Her er det faktisk en til salgs på Ebay!

Seiko1.jpg


Todda
 
Redigert av en moderator:
Fantastisk klokke, gratulerer. Har vært forelsket i denne siden jeg så sekundviseren bevege seg på youtube:)