Bilsnakk

Standarden har jeg også kjørt rikelig. Fra baksetet der altså. Går som Taxi i Oslo og Moss.
Men ingen premium følelse, og seteten er veldig middels. Stor plastfølelse og lite som inviterer til inspirasjon.
Nå har jeg bare testet 5-6 forskjellige golfer som er nyere enn 2020 modeller, men er det noen bil som har plastfølelse så er det jo Golf?
 
  • Liker
Reaksjoner: mr_frodo
Kjøpte en til datteren min før nyttår. Helt ok bil, men trangere enn EQB i kupeen. Pluss for hengerfeste og at den ikke er fullt så stygg som EQB.

Edit: hun kjører stort sett alene og jeg låner den når den må vaskes. Har ikke noen referanse til å stue en familie inni den men vil påstå det blir trangt. Det er ikke en romslig bil.
Takk for info,prøvde EQB tidligere iår. God plass i den.God plass til 3 i baksete.Droppet den pga manglende hengerfeste på de brukte.EQB er tøffstygg.
Litt mer elegant design på EQC
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Nå har jeg bare testet 5-6 forskjellige golfer som er nyere enn 2020 modeller, men er det noen bil som har plastfølelse så er det jo Golf?

Premium
Misforstå meg rett. Vi har 2 stk vw i familien også , og fruen er fra en vw familie. Så dei har sin hensikt , men særlig inspirerende er dei ikkje , og kjipt interiør . Ja. :)

Med andre ord, så er heller ikke folkevogn for alle ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Også Golf Rallye G60
1719934892124.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19 og Sindregb
Hatt både 1'er gti, 2'er gti 16v og 3'er vr6. 2'ern var nok den morsomste med sine 139hk, mens 3'ern med 174hk pluss effektanlegg og k&n luftfilter hadde grom lyd, men 3'ern hadde lagt på seg såpass mye at den mista mye av det som var gøy med golf, lav vekt og "passe" fart gjennom svingene
 
Det er en 3'er. Og det er tamt.
80-tallet var den beste tiden for golf. Og tidlig på 90.

Edit: 115hk i en Golf 3 GTI sier vel det meste. Bilen ble tjukk og effekten ned. Ikke er den noen perle å se på heller. Den minst heldige generasjonen?

Men den fantes også som VR6 ❤️