Bilsnakk

1735666852169.jpeg

En Golf R 333, registrert i april 2024.
Artig folkevogn. Er 333 antall hester eller en det en nummerert produksjon? Det er vel ikke mye fra VW som kommer med så vakre endestusser lenger? Dessverre🥺
Dette må jo være den siste svanesangen fra en av verdens mest ikoniske biler.
Den må du aldri selge 😊

• Liker
Reaksjoner: DJ41
Artig folkevogn. Er 333 antall hester eller en det en nummerert produksjon? Det er vel ikke mye fra VW som kommer med så vakre endestusser lenger? Dessverre🥺
Dette må jo være den siste svanesangen fra en av verdens mest ikoniske biler.
Den må du aldri selge 😊

Det er antall hester. Denne modellen er en R Performance edt. som det ikke kom så mange av til Norge. Blant annet pga avgiftsendringene fra 2023/2024.

• Liker
Reaksjoner: DJ41 og GrimReaper
Utrolig kul bil! Kunne tenke meg denne selv. Jepp, denne må du aldri selge!

Takk!
Er veldig artig med ekte fossilbil i en elektrifisert bilpark 💙
Fikk vite at dette også er den siste fossile personbilen min folkevognforhandler solgte.
Har ingen intensjon om å selge denne. Men heller å kjøre mer enn de 200 milene jeg klokket med den i fjor.
1735729318211.png

Noen som kan anbefale noen gode all season dekk til SUV? Må korte ned vinterdekk sesongen.alt for mildt

Dei er stort sett dårlige på alt , men Michelin cross climate er bygd på et sommerdekk med litt vinteregenskaper . Dei fleste andre merkene bygger vel heilårsdekka på vinterdekk som dei gir litt sommer egenskaper.

Eg hadde dette Michelin dekket på en bil eg kjøpte . Det var greit nok så lenge det ikkje var veldig glatt eller slaps .

• Liker
Reaksjoner: Raniets
1.6 mill for et selvbygg. Men noen er muligens villig til å betale det for "one of a kind kit car"?

Utrolig gøy at noen bygger noe slik, det er jo egentlig helt fantastisk!

Tipper byggekostnaden er ganske mye høyere enn dagens pris, i hvert fall hvis man skal legge til grunn antall timer som har gått med :eek:

https://www.nrk.no/trondelag/bygde-sin-egen-lamborghini-i-malvik-1.15610193

• Liker
Reaksjoner: Oddemann og Rød