Er litt lei av SUV-kjøret, og vil kjenne litt på gleden ved bilkjøring igjen.
Så denne kanskje, men hvilken farge? Tja....
"Black cars matter"....
8- )
Er litt lei av SUV-kjøret, og vil kjenne litt på gleden ved bilkjøring igjen.
Så denne kanskje, men hvilken farge? Tja....
kjenner jeg VW rett vil nok produksjonsmodellen se mer slik ut...
Vis vedlegg 242468
men om de klarer å holde den tro mot konseptet så har de en vinner!
Kjøpte Ipace for snart to år siden. Bildiskusjoner har fort en tendens til å ende opp i utveksling av anekdoter og følelser, men der er jeg ganske nøytral. Det er mange gode elbiler på markedet innen dette segmentet.Jaguar IPace. Kona og jeg er litt forelsket i den, skulle gjerne hørt erfaringer om denne. Noen her på sonen som eier/har eid den og kan fortelle hva de synes?
Vi setter forøvrig pris på byggekvalitet, driftssikkerhet og serviceapparat.
Kjøpte Ipace for snart to år siden. Bildiskusjoner har fort en tendens til å ende opp i utveksling av anekdoter og følelser, men der er jeg ganske nøytral. Det er mange gode elbiler på markedet innen dette segmentet.
For meg har Ipace vært en ren glede å eie. Jeg har hatt absolutt null problemer. I entusiastforum finner man alltid masse klaging på ditt og datt (det gjelder alle merker), men husk at det først og fremst er de negative historiene som kommer frem.
Pluss:
- Helt fantastiske kjøreegenskaper. Test den i sportmodus på egnede veier!
- God plass: den ser nok mindre ut enn den er. Vi kjører uten problem på hytta med hele familien (5), dog med skiboks. Men preferansene er jo ulike for hvor mye man må ha med seg. Noen kjører HiAce med henger for å få med alt.
- Bra batterikapasitet. Her går utviklingen raskt, men i dagens marked er den helt grei med litt over 40 mil under ideelle forhold. Som med alle elbiler har kjørestil og vær, fart osv mye å si. Den går vel et steinkast lenger enn nærmeste konkurrent (eTron).
- God service hos forhandler (Insignia Oslo)
- Gjennomgående høy kvalitet på alt av interiør og teknikk. Min forrige bil var for øvrig X5.
Minus:
- Kunne ladet raskere på ladestasjoner (selv om det sjelden er noe jeg tenker over i hverdagen siden den lader i garasjen om natten)
- Infosystemet, dvs. skjermen, er ikke blant de raskeste, og har ei heller de mest intuitive løsningene
- Hengerfestet er ikke innfoldbart. Litt gammeldags avtagbar løsning
Konklusjon: Det er ikke uten grunn at den ble utropt til årets bil i diverse kåringer da den ble lansert.
Jeg er så langt unna noen biltester som du kan komme, så sikkert noen som kan bidra mer enn meg. For meg handler det om å ha en god bil som funker uten tull i hverdagen, og som dekker mine behov. Jaguar Ipace har i så måte innfridd siden jeg kjøpte den sommeren 2019 (haha…merk at jeg kjøpte den, det ble ikke «tatt ut»).
Vis vedlegg 255474
Kjøpte Ipace for snart to år siden. Bildiskusjoner har fort en tendens til å ende opp i utveksling av anekdoter og følelser, men der er jeg ganske nøytral. (...)
Er det noen her som kjenner til Audi Etron 55 sportsback. Er redd jeg knekker og kjøper radiobil
Hadde vanlig etron som lånebil for et par uker siden. Sportback er utvilsomt mye flottere (selv om fruen mener det motsatte), men du mister mye volum i bagasjen ved å velge sportback.Er det noen her som kjenner til Audi Etron 55 sportsback. Er redd jeg knekker og kjøper radiobil
Får av en eller annen grunn Transformers-vibber av den fronten.
Konge bil. Hittil den beste jeg har hattFår av en eller annen grunn Transformers-vibber av den fronten.
Hehe, sant! Bagasjerommet et stort etter min mening.Den ser veldig bra ut. Litt som Lancia Delta møter Lyn Gordon Hadde den bare hatt plass til hundeburet mitt......