ellers blir vel Range Rover og Cayenne et godt hakk opp i pris...
Volvo T8 er en fin bil, men 4 sylindre og tvilsom kvalitet på elektronikk gjør den uaktuell.
Jeg hadde xc60 t8 for noen år siden og det var en meget bra bil! Byttet til en Macan og kjørekomformessig så leverte xc60 veldig godt. Det var mangel på sportslighet som gjorde at jeg byttet tilbake til Porsche.
Jeg har hørt det stort sett har vært xc90 som har hatt problemer, så om du ikke trenger den ekstra plassen så ville jeg vurdert xc60.
Om du er bekymret for elektronikk og annet feil så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt nevner Range Rover. Ligg unna om du ikke vil bruke opp klokkekontoen på reparasjoner.
Cayenne er selvsagt et meget godt og trygt kjøp. Ja de koster, men de holder seg ok i pris om du kjøper en godt brukt en.
Se derimot kun på e hybridene. (Fom 2019)
De får du til ca 1.050.000 om du er flink til å prute.
Bruktbil til salgs: Porsche Cayenne - 2019 - Svart - 462 Hk - SUV/Offroad
Porsche Cayenne E-Hybrid med masse utstyr! Vi har fått inn en velholdt og pen Cayenne. Denne bilen er solgt ny i Norge og har medfølgende garanti. Bilen er også godt utstyrt! Vinterhjul medfølger også. Av utstyr kan vi nevne: Rear-axle steering Deletion of Acid Green differentiation features...
www.finn.no