Hovedsignal
Støttemedlem
Godkjent for 3 personer? Fritt for å sitte bak.
Eg er tung. Mulig det ikkje er plass. Ufattelig kul den bilen din. Post masse bilder.Ja, blir trøbbel med totalvekten ellers
Det heter ikke inflasjon eller prisøkning. Det høyt ærede byråd foretar bare en justering. De trenger penger for å rasere litt mer....Inflasjon si, 900kr i fjor.
Vis vedlegg 290067
Ja, jeg vet. Var forsøk på en liten vits. Hvor mye er det for fossilbil nå da, 5k?Det heter ikke inflasjon eller prisøkning. Det høyt ærede byråd foretar bare en justering. De trenger penger for å rasere litt mer....
Ja, jeg vet. Var forsøk på en liten vits. Hvor mye er det for fossilbil nå da, 5k?
4500.-Ja, jeg vet. Var forsøk på en liten vits. Hvor mye er det for fossilbil nå da, 5k?
Denne kommentaren er det nok svært mange som er enig i5400 i årsleie for 15 kvadratmeter gateplass i Oslo sentrum er virkelig ikke ille. Burde vært mer.
Tja.. slik jeg har forstått det, så er du jo på ingen måte garantert plass når du betaler for denne tjenesten. Tilgjengelige plasser fjernes jo synkront med økningen av parkeringsavgiften. Klarer ikke helt å gi mitt bifall til å øke en avgift og samtidig minske det tilbudet du da betaler for. Er glad jeg eier en leilighet i Oslo med 3 tilhørende garasjeplasserDenne kommentaren er det nok svært mange som er enig i
Hørt om ironi?Tja.. slik jeg har forstått det, så er du jo på ingen måte garantert plass når du betaler for denne tjenesten. Tilgjengelige plasser fjernes jo synkront med økningen av parkeringsavgiften. Klarer ikke helt å gi mitt bifall til å øke en avgift og samtidig minske det tilbudet du da betaler for. Er glad jeg eier en leilighet i Oslo med 3 tilhørende garasjeplasser
Tja.. slik jeg har forstått det, så er du jo på ingen måte garantert plass når du betaler for denne tjenesten. Tilgjengelige plasser fjernes jo synkront med økningen av parkeringsavgiften. Klarer ikke helt å gi mitt bifall til å øke en avgift og samtidig minske det tilbudet du da betaler for. Er glad jeg eier en leilighet i Oslo med 3 tilhørende garasjeplasser