Datter og svigersønn kjøpte akkurat en pent brukt.Noen som har erfaring med Ioniq 5? Vurderer en som familiefrakter.
Det er min erfaring også etter å ha prøvekjørt og gjort litt research.Datter og svigersønn kjøpte akkurat en pent brukt.
De forsøkte de fleste andre alternativer i "samme size/pris" i forkant og falt definitivt mest for Ioniq 5.
Smarte løsninger, god plass og meg bekjent en godt sammenskrudd bil. I vinterferien var vi til fjells og etter 23 mil med stigning var det 40 % igjen av batterikapasiteten. 2022 modell.
Bestill denne
Morsomste elbilen vi har testet! Vi kjører Hyundai Ioniq 5 N
Se den aller første testen av helt nye Hyundai Ioniq 5 N! Rett og slett den morsomste elbilen vi har testet, så langt. Vi snakker 650 hestekrefter. Lyden av 2-liters turbomotor. Følelsen av 8-trinns dobbeltclutch-kasse. Og solide kjøreegenskaper.www.tv2.no
Lite tull med mazdaFet, men kjenner at mx-5 innenfor garanti vinner.
Tror det var 380K for en 30.000km Premium.Det er min erfaring også etter å ha prøvekjørt og gjort litt research.
Vet du sånn ca hva de måtte ut med?
Takk! Gull informasjon. Ser de ligger ute for en del mer på Finn.Tror det var 380K for en 30.000km Premium.
Kul arbeiderbil, gratulerer med dagenFørste førti mil er unnagjort.
Vis vedlegg 368043
Kul arbeiderbil, gratulerer med dagen
Men har du glemt å sette dekk på felgene?
Lite tull med mazda
Kul arbeiderbil, gratulerer med dagen
Men har du glemt å sette dekk på felgene?
Fet bil! Og nydelig farge. En fremtidig klassiker.Første førti mil er unnagjort.
Vis vedlegg 368043
Jeg skal ha 911 igjen. Finnes ikke bedre kombo av daily driver og sportsbil imo. Må bare komme gjennom en periode med et par 18-åringer med ferskt førerkort først.
Det var en herlig blanding, mye fint man ikke ser så ofte. Skulle gjerne ha vært der.Deilig mix på lokalt treff i går: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10159637764832624&type=3