I sann kommunistisk ånd eller "styr unna" alt ettersom man ser detSjekk hva Hongqi betyr med google translate
Enig. At det er noen som fortsatt utvikler rekkeseksere varmer et motorhjerte Jeg tolket artikkelen som at rekkesekserne kommer i kombinasjon med mildhybrid, samme system som BMW har på noen av sine modeller. Altså ikke ladbar, men et knøttlite batteri som supplerer andre ting i bilen (klimaanlegg osv.) Den ladbare 2,5-literen er sikkert en firer...Mazda er et merke man bare må beundre. Den lille annerledes-fabrikanten i Hiroshima. I en tid da alle andre går elektrisk, eller lager knøttsmå motorer, kommer de på banen med nyutviklede rekkeseksere. I hybrid kombinasjon, riktig nok, men likevel.
Mer premium og ladbar Mazda
Med CX-60 lanserer Mazda sin første ladbare hybrid. Samtidig tar de grep for å tilfredsstille de mest kresne bilkundene. Norge kommer fremst i køen.bilnorge.no
Mazda er et merke man bare må beundre. Den lille annerledes-fabrikanten i Hiroshima. I en tid da alle andre går elektrisk, eller lager knøttsmå motorer, kommer de på banen med nyutviklede rekkeseksere. I hybrid kombinasjon, riktig nok, men likevel.
Mer premium og ladbar Mazda
Med CX-60 lanserer Mazda sin første ladbare hybrid. Samtidig tar de grep for å tilfredsstille de mest kresne bilkundene. Norge kommer fremst i køen.bilnorge.no
Jeg regner med det var ironi?De lager gode kjøretøy
Velkommen til Teslaverset
De lager gode kjøretøy, men organisasjonen er et clown show uten like.
(Jeg har forsøkt å kansellere en bestilling i en måned nå uten å få tak i noen. Solgte Teslaen i dag og kjenner jeg er klar for noen år uten.)
Det stemmer veldig bra med hvilke biler jeg ser rundt i Oslo, Bærum siste 2 år.Nå som tyskerne begynner å komme på banen med elbiler som faktisk begynner å ligne noe, så kan jeg ikke se noen grunn overhodet til å velge Tesla. Det eneste fortrinnet de hadde var at de var tidlig ute med elbiler som ikke så ut som en elektrisk rullestol. Nå som det har utjevnet seg så kan jeg ikke etter beste evne forstå at noen vil ha de? Korriger meg gjerne - Tesla fanboys.
Takk for svar @kvasbo. Er forberedt på at kundeservicen ikke er blant de beste i bransjen, men ble rimelig solgt på prøvekjøring så jeg ønsker bilen, bare at den kommer i november/desember.
Jeg bestilte bil i fjor med levering apri/mai. Fikk mail fra produsenten for 3 uker siden at bilen var på vei. Den har nå stått i Drammen i 2 uker og jeg fikk beskjed om at det var absolutt ingen problem med å vente med utlevering til mai. Det skulle jeg ikke stresse med!Bestilte en Tesla Model 3 LR for et par uker siden. Fikk estimert levering i november og beskjed fra selger om at det i "Tesla tid" ofte betyr desember. I dag fikk jeg melding om at bilen min står klar til utlevering på førstkommende mandag.
Er det noen som vet om det er mulig å utsette levering? Har en avtale på en annen bil som går ut ved årsskifte, og vil beholde prisen jeg fikk like før den steg to ganger nå nylig. Forsøkte å ringe og sende mail i dag uten svar.
Jeg regner med det var ironi?