Noen som har testet teppesettet.
Tenker dette burde være en keeg upgrade.
Tenker dette burde være en keeg upgrade.
Hva med instrumentpanelet, da? Dårligere det også...se her 19:38.
Det er noe rart med den nesen på bilen. Den stikker for langt ut. Kan være vinkelen vi så bilen i, men jeg skjønner ikke hvordan det skal være pent.Ja, jeg syns ikke noe om interiøret heller. Hele bilen minner jo mer om Hot Wheels (og ikke bra måte) enn en skikkelig bil.
Har du prøvekjørt den, @Edzilla? Av og til er teori nettopp det; teori. For å forstå denne bilen, må man kjøre den. Book en prøvekjøring og opplev den på veien 1-2 timer.Kan jeg spørre hvilken klasse @Loevhagen
Ikke diss. Men lurer virkelig på hva du mener.
Har du prøvekjørt den, @Edzilla? Av og til er teori nettopp det; teori. For å forstå denne bilen, må man kjøre den. Book en prøvekjøring og opplev den på veien 1-2 timer.
Skal testes og eneste elbil i den prisklassen jeg kunne vurdert.Bil er følelser. Etter å ha kjørt den, føler jeg hva greia med el-bil burde være: Samme morrofaktor som ICE, uten "miljøforurensing".
Vis vedlegg 373144
Vis vedlegg 373145
Skal testes og eneste elbil i den prisklassen jeg kunne vurdert.
Kun forsøkt setene og de var 100 %.
Datter har standardversjonen og den er jo heeeelt innafor.
Herlige løsninger og super bil!
Skal testes og eneste elbil i den prisklassen jeg kunne vurdert.
Kun forsøkt setene og de var 100 %.
Datter har standardversjonen og den er jo heeeelt innafor.
Herlige løsninger og super bil!
omtrent slik eg beskriver vw (golf) detMen ingen premium følelse, og seteten er veldig middels. Stor plastfølelse og lite som inviterer til inspirasjon.
Noen her som har MB EQC? Å bruker den som familiebil?(5stk)
Kjøpte en til datteren min før nyttår. Helt ok bil, men trangere enn EQB i kupeen. Pluss for hengerfeste og at den ikke er fullt så stygg som EQB.Noen her som har MB EQC? Å bruker den som familiebil?(5stk)
omtrent slik eg beskriver vw (golf) det