Bilspotting

Så denne natt til i forigårs. Stilig med noe annet en blankpolerte Pårsjer.

L1030813.jpg

Spottet denne Aston Martin i Genève i dag. En halv million for en stylet "yaris" med 1,3L motor er ikke småtteri.
IMG_3083.jpg

Spottet en R8 og en Ferrari 430 F1 Scuderia med noen minutters mellomrom i dag, strøken lyd i Ferrarien.

Var R8en hvit? den kjørte forbi rett før jeg avsluttet en handel i dag. Vet ikke jeg.. Not my cup of tea, selv om et absolutt er morsomt med noe annet en hybrid-drit i gatene.

Var R8en hvit? den kjørte forbi rett før jeg avsluttet en handel i dag. Vet ikke jeg.. Not my cup of tea, selv om et absolutt er morsomt med noe annet en hybrid-drit i gatene.

Jepp, den var hvit, passerte meg i Vika-krysset ca 1755.

Spottet også den hvite R8'en i dag på Colosseum. Ferrari 430 F1 Scuderia'en spottet jeg oppe ved Storo ved en tidligere anledning på formiddagen..

Spottet den hvite R8'n på Skøyen i ettermiddag. Så den på samme sted forrige dagen også.

Så en av de små Aston Martin på Bygdøy for et par dager siden, tenkte ikke over det før nevnt litt lenger oppe.
Husker jeg riktig hvis det ble skrevet at den har så å si samme innmat som en billigere bil? Tror det var i forbindelse med en in-house diskusjon.

6. og siste Lambo jeg har sett idag hvor av 3(!) var Aventador, men den eneste som var verdt å ta bilde av. Singapore er virkelig superbil- og luksusbilmekka! Den er så harry at den blir kul. Skal se om jeg klarer å få tatt noen flere bilder av kule biler ila uken.
b1cee29b.jpg

En tøffing det der Golfballen!

Denne har jeg spottet ved flere anledninger på universitetet.
motorsykkel.jpg

Tror faktisk dette kan være en bekjent av meg....og FFen var trolig også en del av samme følge :)

Tipper det vil komme en Ferrari-roundup i en av de neste Finansavisen Motor ;)

Ja når du nevner det, dukket opp noe slikt på facebook i dag hos Marius... men sikkert flere som var involvert i det der og jobber der :)

Edit; det der ser strengt tatt ut som ham... når jeg zoomer litt. Med tanke på at han kjørte denne i dag er jo oddsen god for det også.. noen har det!

Edit 2: det er han ja.. og Juice har nok veldig rett i posten sin over her :).

Han var også litt hard på gassen..... ;);)

Veldig fin lyd i den...

ff en så jeg ved smestad damen. med prøve skilter. ved hegnar media...

sort mener jeg ....

:):):):)