Bilspotting

Entopy: Kan den grønne veteranbilen jeg spottet i Ekebergtunnelen (ref bilde i post over) og den du spottet for litt siden være den samme? Når jeg tenker etter så lurer jeg på om jeg tok bildet samme eller dagen etter at la ut din post.

Ingen bilder dessverre, men jeg så på bilsamlingen til fyren som kjøpte min Maserati Merak SS i dag.

to stk Lamborghini Jarama, to stk Porsche 964 RS, en Porsche 993 RS, Alpina-5er fra sent 70, tre stk Ferrari 308, Fire Mercedeser fra 60-tallet osv osv. Husker ikke alle, men det var 20 biler.

Den enkleste av disse fikk jeg i innbytte; en 1986 Maserati Biturbo 425 i elfenbenshvit over brun hud. Fantastisk tøff bil i virkelig god kosmetisk stand. Trenger en mekanisk strekk etter stillestand (stor service med regreim osv), men starter på første. Noen som er keene på italiensk eksotika til småpenger? La oss si 40-45k. PM please! Har ikke plass til den ettersom jeg har rød italiener på vei inn...

543077b0-dbb7-334c.jpg
543077b0-dbc1-e66b.jpg

Så disse to nærmest i kortesje tidligere idag.

Spottet denne mildt sagt strøkne Corvetten tidligere i dag, fikk dessverre ikke noe bilde forfra, men fy for en bil.

2d1da115.jpg

Er noen nattskift på Deli de Luca det der... hihi

Ikke glem at disse bilene fort koster 1/3 del mindre (hvis ikke mere) i sverige på grunn av et mye snillere avgifts system.

Så da blir det jo litt andre boller...

Bilen er jo helt rå det er det absolutt ingen tvil om... :D :D :D

Var vel den jeg så i går selv på vei til kiellansplass ned sannergata. Fantastiske biler egentlig..