Bilspotting

Eieren av den skal flytte til Tjuvholmen såvidt jeg vet, så gode sjanser for at du fortsetter å spotte den der i fremtiden

Er det han som bor på Grefsenkollen nå? I så fall er det noen som ikke kommer til å savne raggingen hans opp og ned til stadighet.

Kjøring opp og ned, opp og ned, småveiene i nabolaget flere ganger per kveld, gjerne med litt ekstra gasspådrag, irriterer visstnok den eldre garde . . .
 
Det er nok han ja (må understreke at han er venn av en venn. Kjenner han egentlig ikke). Er De medlem af den Eldre Garde? :p
 
Det er nok han ja (må understreke at han er venn av en venn. Kjenner han egentlig ikke). Er De medlem af den Eldre Garde? :p

Hehe - nei, jeg ønsker ikke å definere meg selv som den eldre garde, men kjøringen hans har vært nevnt i samtale med naboer som er vel innenfor definisjonen. :cool:
 
Er det han som kom på forsiden av VG-helg eller noe i den duren, fordi han hadde vært på RKOI?
 
Garasje-naboen bytter bil oftere enn jeg bytter favorittsang
2DEB99E3-F2D9-4F1B-ADA3-43728360466E-1562-0000019DD409722B.jpg
 
Ja, de der er sånn, men der jeg står så er det sånn at alt er på skinner og de flytter over og under hverandre og hei hvor det går:)
 
Sølvgrå Carrera GT på motorveien inn mot Stavanger i går. Lyden ved gasspådrag er noe av det sykeste jeg har hørt!!! Ståpels ennå :cool:
 
Går forbi huset til DL for Bavaria og Porsche Center Stavanger hver morgen med bikkja- det forundrer meg like mye hvordan det er mulig å pakke så mye snacks foran ett enkelt hus! Forleden morgen stod det en Cayenne Turbo, en Panamera Turbo, en M5 pluss en meget sjarmerende Mini Cooper S eller Works med britisk flagg lakkert på taket, i gården. Hadde ikke kamera med meg :(

Edit: Er det slik at bilselgere "låner" biler av butikken for så å selge dem brukt etter noen kilometer? Vet at denne herr E****** er god for noen ti-talls millioner, men å stable biler til en samlet verdi på 6-7 mill på privatøkonomien, våkne om morgenen og tenke "jaja- der gikk det 10k i verditap i natt også gitt"....er vel ganske ....eh....dumt?
 
Redigert:
Litt usikker på hvordan det er, men hensikten er at man kombinerer firmabil og demobil slik at butikken får bedre synlighet etc og bilene skal alltid være rene og pene inni og utenpå slik at kunder kan prøve dem. Mao. Ikke en normal firmabil. Aner ikke om det gir noe utslag på skatt da..