Bilspotting

Et sikkert vårtegn er at de flotte bilene begynner å titte frem! Har sett Maserati GranTurismo, Ferrari 355 & F430 Scud(for en motorlyd!) og en nydelig 911 964 iløpet av helgen. Gleder meg til vårmønstring på Øvrevoll!
 
Postet på et annet forum med teksten: Innkjørt!

index.php


index.php


;)
 
Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett denne:cool: kjørte en 928 forbi når jeg tok bilde så ble visst litt dårligere enn jeg trodde, 928 forsvant inn en sidegate:(

siJjQUH.jpg
 
Den lyseblå der har jeg og sett en god del ganger!

Har en R8 w12 i nabolaget som lager god lyd. Mener også at jeg så en Koenigsegg her om dagen. Det finnes vel ikke mange av de i norge? Kjørte ned mot vika.
 
Finnes det R8 med W12? Tror det bare V8 og V10. A8 derimot kom ihvertfall med W12 tidligere, vet ikke om den gjør det nå lenger. Tror forøvrig at A8 W12 er hva utenriksministeren blir kjørt rundt i, står ihvertfall en ofte utenfor UD. Der ser en hva skattepengene går til, det og PST sine X5...
 
Nei, kun v8 og v10. Jeg har sitti på med en A8 W12. Når det bare var to i Norge eide en venn av meg den ene. Gikk bra det til og være en stor bil. Angående Koenigsegg, ja det er vel en 2-3 med skilt foreløbig i Norge. Men vi har jo en forhandler her i norge også faktisk. Hydrolift =) De lager veldig bra båter, har tilgang til salg av Koenigsegg og er forhandler av Ducati. Hvis du besøker dem i Fredrikstad, står det to koenigsegger i lobbyen. Blant annet en Agera R.


Edit: Tenkte meg godt om og googlet Audi R8. Og joda de lager v12. v12 TDi. Men tror de fleste her i landet er v8 og v10.
 
Redigert:
Edit: Tenkte meg godt om og googlet Audi R8. Og joda de lager v12. v12 TDi. Men tror de fleste her i landet er v8 og v10.

Den V12tdi'en i R8 var vel bare konsept...? Motoren endte opp i Q7en som et reelt alternativ. (går for øvrig en av dem på norske skilt)
 
Den V12tdi'en i R8 var vel bare konsept...? Motoren endte opp i Q7en som et reelt alternativ. (går for øvrig en av dem på norske skilt)


Det er mulig du har helt rett her. Jeg mente også at det bare var v8 og v10 i R8. Men ble litt usikker etter den googlingen i sta. :)
 
Tror forøvrig at A8 W12 er hva utenriksministeren blir kjørt rundt i, står ihvertfall en ofte utenfor UD. Der ser en hva skattepengene går til, det og PST sine X5...

Det er riktig det, men har en del S-Klasser, 7-Serie, 5-Serie og en Vito også. Brummer godt i de bilene der, men det blir jo bare spekulasjoner i hva som er under pansret.

Vi har forøvrig en Morgan i garasjen på jobb.