Bilspotting

Porsche 356 kabriolet på E6 ved Skedsmokorset, den og det som så ut som en Land Rover Series 1 lagde noe jævlig kø!
Fine biler, men bryr meg ikke når de lager kø:p

Så denne på lørdagformiddag :)
ezXk25B.jpg


Den kassebilen husker jeg fra en av Olsenbanden filmene. Ihvertfall en veldig lik en. :D Den har uten tvil sjarm.
 
Satt lenge på klimt lillestrøm søndag formiddag. Der kjørte det mye lekkert forbi. Mørkeblå Bmw E60 M5, Hvit Nissan R33 GTS eller GTR på skilt, Bronse farget Nissan 350Z, Gul Audi S4, et par hot rod´er og gamle amerikanske flak, en haug meg fete motorsykler ( Choppers, harley og div R-sykler ) og mye mer. Men det kuleste av dem alle var en gammel fiat 500 lakkert som en politibil. Italiensk pelle politibil :eek: Den går i lillestrøm område hvert år. Utrolig sjarmernde bil.

Spotta en tt sub med blå skive på en som satt på bordet over oss også :)
 
Den kassebilen husker jeg fra en av Olsenbanden filmene. Ihvertfall en veldig lik en. :D Den har uten tvil sjarm.

Det er en Citroen "Hy" Produsert fra slutten av 40tallet. Ganske ettertraktet samleobjekt i dag:) Jeg møtte noen franskmenn på Dovre for et par sommere siden i en Hy campingbil. Det er ektremsport IMO

citroen-hy-camper-02.jpg
 
Redigert:
Kul japaner, selv om lakken er litt mye for meg. Herlig lyd av sikkert ettermontert eksos.

B4DA3A40-EADB-4940-9C58-AEF328CA8CAB-1332-00000D1898AB4730_zpse71b923f.jpg
 
Det der er drømmebilen min, spesielt i sølv.
Men, det der er en replica? Vw motor osv?
Nydelig bil, men originalt må det være :)

Spottet denne rakkeren Igår:
C421FDD9-2817-46C9-AECB-00C514A8BC71-1041-0000012AA178CD13.jpg
 
Kjørte bak denne på vei til jobb idag. Er ikke så god på amg modeller så vet ikke hvilken modell denne er, men det var en helt sjuk bromming fra motoren. Denne havnet på lista over drømmebiler :)

20130530_073934.jpg
 
Kjørte bak denne på vei til jobb idag. Er ikke så god på amg modeller så vet ikke hvilken modell denne er, men det var en helt sjuk bromming fra motoren. Denne havnet på lista over drømmebiler :)

20130530_073934.jpg

Ganske sikker på at dette er en Mercedes SL AMG black series :cool: