Bilspotting

Spotta en corvette c6 på vei fra trening og så vidt jeg fikk med meg en av totalt to i Norge, Mercedes SL 65 AMG Black series i dag :D For en bil, og for en lyd. Han var ikke akkurat lett på høyrefoten.
 
På kjøring i dag var det ikke mye å se, er jo på landsbygda, mellom Pittsburgh (PA) og Fort Wayne (IN). Bare amerikanske kjedelig biler, er vits forbeholdt byene på øst- og vestkysten å ha tyske og italienske sportsbiler.

Så denne på vei ut av Pittsburgh
kOok5bM.jpg


Og politiet kjører også kule biler
A4n0jr1.jpg


Kanskje ikke uten grunn når dette skjer
UgZdPj0.jpg
 
Jeg har hatt familie som har bodd i Fort wayne. Politiet i Us har endel råe biler i sin disposisjon, uten tvil. Foruten de vanlige crown vic`ene som kan ha opptil 400 hk så er det Charger, mustang,challenger og som jeg har hørt Corvette ZR1 med ca 700 hk som interceptor biler i stater som f.eks Texas. Og man kan skjønne hvorfor de trenger det. :D
 
Delorean i Oslo i dag.

Spottet en Delorean ved Bilia på Økern i morges, skulle kanskje bytte ut Volvo motoren?
Sjeldent å se disse i Norge.
 
Audi R8 V10 hvit, to MB S550, to C5 og en C6 og en Z06. Fiat 500 ved siden av en Ford F-350 er også ett syn;)
 
Rask sak.

"The Scuderia Spider 16M is a special limited series of just 499 unique cars, dedicated to our most passionate clients"

91FE8C3A-2344-4D67-8146-CD5892F42BCF-5014-0000072BCD71CE7F.jpg
 
Redigert:
mye snasent å spotte om dagen - finværet bidrar!
360 spider, 991 CS, 996 C4S, RS4, og mye annet spottet bare i dag i Majorstuen området. :cool:
 
Tur-retur Sørvest - Oslo i helgen. Mange tøffe amerikanske eldre Corvetter, Mustang, Cadillac. Dagens definitivt kuleste var en London double decker bus som ble kjørt som russebuss. Kreativt.
 
Spottet en blå Lambo i Stavanger idag. Er ikke sikker på modell, men den sto parkert ved byggeplassen til eier som skal bli en stor garasje til alle de andre flotte bilene han eier.
 
Ja, noen av bildene jeg fant nå...

Bare elsker denne;)


Hvis du tar campingen litt mer seriøst


Men det er da slik man skal campe


Hvis lastebilen din har gått i stykker er det alltids greit å kunne ta bilen å fullføre jobben, en Malibu, en Expedition og Ranger bakpå;)


Strøken bil spottet i Fort Wayne


Endte med ett lite race mellom disse to opp mot LaGuardia


Og siste skikkelige køen vi sto i inn mot Holland Tunnel.
 
Det går en Fisker Karma som jeg ser på joggeturene mine på Vesterøya i Sandefjord rett som det er!
 
Stod bake en Dodge Durange Hemi Magnum 5.7l

Usikker på akkurat hvor mye trøkk det er i den, men hørtes sprekt ut.
Google sier:
The 2004 5.7-liter Hemi Magnum V8 makes 335 hp at 5,400 rpm

2JKXskd.jpg
 
Har vært på kjørekurs/testdrive event i regi av Audi. Nye RS6, RS4 samt banekjøring med R8 V10 plus. Utrolig fett:)

Nye RS6 er en helt sjuk bil...vil ha...må......ha......Lottokupong er levert


20130513_140240_zps7ee80e51.jpg



20130513_082450_zpsa4146e6a.jpg



20130513_082330_zpsb5977bb7.jpg