Spotta en corvette c6 på vei fra trening og så vidt jeg fikk med meg en av totalt to i Norge, Mercedes SL 65 AMG Black series i dag For en bil, og for en lyd. Han var ikke akkurat lett på høyrefoten.
Spotta en corvette c6 på vei fra trening og så vidt jeg fikk med meg en av totalt to i Norge, Mercedes SL 65 AMG Black series i dag For en bil, og for en lyd. Han var ikke akkurat lett på høyrefoten.
Nei, den jeg så var Grå. Og henning har en i hvit (Mulig det er blitt fler av dem her i landet, men sist jeg sjekket var det bare to på skilt her i landet)
På kjøring i dag var det ikke mye å se, er jo på landsbygda, mellom Pittsburgh (PA) og Fort Wayne (IN). Bare amerikanske kjedelig biler, er vits forbeholdt byene på øst- og vestkysten å ha tyske og italienske sportsbiler.
Jeg har hatt familie som har bodd i Fort wayne. Politiet i Us har endel råe biler i sin disposisjon, uten tvil. Foruten de vanlige crown vic`ene som kan ha opptil 400 hk så er det Charger, mustang,challenger og som jeg har hørt Corvette ZR1 med ca 700 hk som interceptor biler i stater som f.eks Texas. Og man kan skjønne hvorfor de trenger det.
Tur-retur Sørvest - Oslo i helgen. Mange tøffe amerikanske eldre Corvetter, Mustang, Cadillac. Dagens definitivt kuleste var en London double decker bus som ble kjørt som russebuss. Kreativt.
Spottet en blå Lambo i Stavanger idag. Er ikke sikker på modell, men den sto parkert ved byggeplassen til eier som skal bli en stor garasje til alle de andre flotte bilene han eier.