Bilspotting

F-type er etter min mening noe av det heldigste som har kommet fra tåkeholmen de siste 20 år.
Helt utrolig vakker og alle tester skryter bilen opp i skyene, har hatt gleden av å høre V8'n noen ganger og ja.. den lyden er virkelig så rå som alle skal ha det til
 
Står akkurat nå i nærheten av Fyrstikk torget i Oslo

Litt langt tilbake i tråden denne type bil var omtalt, men allikevel:)
Denne var camping innredet og utrolig velholdt.
null_zpsc6ecb29e.jpg
[/IMG]
 
Den Citroen'en er jo herlig. Den er stygg og gir begrepet "kassevogn" en ny betydning....
Herlig bil!

Når det gjelder E-Type så er det eneste som er bedre enn en E-Type V8, en -Type V12. Lyden og enden med fire eksosrør sier sitt.... E-Type er også en av de få bilene som er penest som coupe! (Samme gjelder også MGB...)

:cool:
 
Den Citroen'en er jo herlig. Den er stygg og gir begrepet "kassevogn" en ny betydning....
Herlig bil!

Når det gjelder E-Type så er det eneste som er bedre enn en E-Type V8, en -Type V12. Lyden og enden med fire eksosrør sier sitt.... E-Type er også en av de få bilene som er penest som coupe! (Samme gjelder også MGB...)

:cool:

E-type ble aldri levert med v8! Rekke 6 og v12!
Flotte biler, men holder en knapp på Roadster
 
E-type ble aldri levert med v8! Rekke 6 og v12!
Flotte biler, men holder en knapp på Roadster

OBS! Selvfølgelig har du rett!
(Fy Petter, dette vet du jo egentlig!) 8-9

Rekke 6 eller V12, og 6'eren har ofte vært omtalt som beste valg....

:cool:
 
Spottet en Caterham på Majorstuen i går kveld. Et herlig leketøy! :D Hadde ikke mobilen med så fikk ikke tatt bilde.
 
Alt dette Citroën-snakket gir meg egentlig bare lyst på rødvin....

bouches-du-Rh%C3%B4ne-2012.jpg


PS - vinen er god, den. 97 kr på polet.
 
Alt dette Citroën-snakket gir meg egentlig bare lyst på rødvin....

bouches-du-Rh%C3%B4ne-2012.jpg


PS - vinen er god, den. 97 kr på polet.

WOW!
Bil-vin! Den må prøves.
Litt på siden, men det finnes en vin med bilde av noen barn på scooter. Jeg husker ikke navnet men bare bildet. Den anbefales også!

:cool:
 
WOW!
Bil-vin! Den må prøves.
Litt på siden, men det finnes en vin med bilde av noen barn på scooter. Jeg husker ikke navnet men bare bildet. Den anbefales også!

:cool:
Vi er vel et stykke inn i vintråden nå, men produsenten har flere biler og en traktor på lur:
gamme_mobile.jpg


Her er for øvrig scootervinen:
200912185213645_3.jpg
 
Vi er vel et stykke inn i vintråden nå, men produsenten har flere biler og en traktor på lur:
gamme_mobile.jpg


Her er for øvrig scootervinen:
200912185213645_3.jpg

Oy oy oy.... Dette blirrr en lystig sommmmer. Sol eller ei?

"Sommer og sol, reker og lynol"!
Dette blir hyggelig.

Jepp, der var scooter vinen. Og så har vi noen Citroen viner å prøve!

Dette blir hyggelig!

<H1> 8-D </H1>
 
Kjørte for første gang på bane for noen dager siden, det var helt rått :cool:

Her er et knippe utvalg av bilene som var med, utenfor bilde rundt 15 Porscher!



Standarden på klokkene var noe lavere enn på bilene, men to Breitling for Bentley, en GMT Master ||-C og en Daytona ble spottet. Alt i alt en kanondag!
 
Har aldri likt BMW 5-serie GT, og er ikke så sikker på om 3-serie GT er noe bedre den heller:confused:
DM3OT6k.jpg

Fin farge:confused:

Spottet også en av PST sine nye X5'er, som jeg vil anta er en BMW X5 XDrive 50i med over 400hk 4.4L V8.
 
Redigert:
Har aldri likt campingvogner!!! Men når du først skal bruke det, så bruk en slik. Er så mye finere enn den andre dritten i glassfiber som blir brukt;)
xq81K8x.jpg