Bilspotting

Å legge klokken på lakken til en Lexus LFA , som er en riiimelig heftig bil(gjelder forøvrig alle biler i min bok..) er uakseptabelt....
Blir litt som å polere lenken på en Rolex med 3M pusseduk... ;)

Bare ta det helt med ro du mister......Klokken fikk ingen skraper !!!
 
Å legge klokken på lakken til en Lexus LFA , som er en riiimelig heftig bil(gjelder forøvrig alle biler i min bok..) er uakseptabelt....
Blir litt som å polere lenken på en Rolex med 3M pusseduk... ;)

Jeg ville aldri ha lagt fra meg noen av mine klokker på en "riskoker" :mad:
 
Denne kunne jeg ikke unngå og se ( høre ) :) Veeeldig mye lyd i en liten bil. Kunne gjerne tenkt meg en Gallardo ja.

 
Også italiensk, men litt mindre hester:

9DaZXWl.jpg


Spottet en kamerat sin "nye" Alfa Romeo GTV. Herlig og morsom sommerbil!
 
Blå Audi RS6 Avant med sin nydelige 5.2 V10 og 580hk på Statoil, Smestad. Skulle gjerne hatt bilen så lenge jeg slipper å fylle tanken som denne mannen måtte:p
 
Lå bak denne hvite BMW M3'en fra Vika og til Sjølyst, deilig lyd når den ga på. Begynner å bli "billige" disse bilene nå, kanskje noe å skaffe seg etter studiene eller bytte ut elbilen @HCWL? hehe

PnKs1gp.jpg
 
Redigert av en moderator:
Lå bak denne hvite BMW M3'en fra Vika og til Sjølyst, deilig lyd når den ga på. Begynner å bli "billige" disse bilene nå, kanskje noe å skaffe seg etter studiene eller bytte ut elbilen @HCWL? hehe

PnKs1gp.jpg

Du sier noe @Wangensten!

Har tenkt tanken, men tror det er mer sannsynlig å kjøpe meg en gammel boble......993 that is ;)
 
Redigert av en moderator:
Spottet en matt svart sls brabus på sveitsiske skilter på Gardermoen på søndag, en svart Ferrari FF på Økern i dag, samt en 87 mod Sierra Cosworth Rs 500. Faktisk sett to vingebiler i dag. Møtte en på jessheim i stad. :)
 
Lå bak denne hvite BMW M3'en fra Vika og til Sjølyst, deilig lyd når den ga på. Begynner å bli "billige" disse bilene nå, kanskje noe å skaffe seg etter studiene eller bytte ut elbilen @HCWL? hehe

PnKs1gp.jpg


En venn av meg har en sånn som kjøreskolebil :cool: Han har hatt elever fra flere steder i Norge. Hmmm, merkelig ;)
 
Redigert av en moderator:
a92f0e418aed2d7274e9801f90151e04_zps45eef072.jpg


Jukset litt, og var på en liten Ferrariutstilling i Estepona, Spania. Spottet:
308, 328, 348, 355, 360, 430, 458, California, 599, F12, 612, FF, F40, Enzo, Dino, 365 Daytona Spyder, 250 Speziale, 330 GT, 456 GT, 575M, BB512, Testarossa, 400i, Mondial
+ et par andre merker; Maserati GT, Pagani Zonda F, Bugatti Veyron, Lamborghini Murcielago, Alfa Romeo 8C Competizione.
 
Redigert:
Spottet bl.a. følgende i Cannes her forleden:

McLaren MP4-12C utenfor hotellet vårt (JW Marriott):


Ford GT (og 458 Italia) utenfor Hotel Martinez:


Bugatti Veyron (og MB SLS) utenfor Carlton:

 
På vei inn til Oslo på fredag (ja, litt sen post, men likevel), en sjelden fugl. Lancia Stratos!

2013-07-26103433_zps73c213ee.jpg
[/URL][/IMG]
 
Redigert:
Spotta denne på hytta i helgen. 964 Turbo som var innom Ruf den gangen den var ny og fikk bygd om motoren/understellet/aerodynamikken. Eieren bruker en Seiko SKX007 på bildet.

DSCF1629_zpsbbc70212.jpg