Bilspotting

Etter inspirasjon fra @Chalshus, her kommer noen av mine spottinger fra dette året:

Flott svensk spikerstål i from av en Saab 99 GL. Slike har ihvertfall en spesiell plass i hjertet mitt.
IMG_1243.jpg


En særdeles pen Mustang i Puerto Banús
IMG_1496.jpg


190 SLR...
IMG_1497.jpg


Hvem liker vel ikke en skikkelig duck tail?
IMG_0791.jpg


@Bjarnetv ;)
IMG_20160809_150348_zps6caieycx.JPG


Og til slutt ett bilde med noen av bilene på sonens eget biltreff tidligere i år:
IMG_1235.jpg
 

Vedlegg

  • IMG_1243.jpg
    IMG_1243.jpg
    150,3 KB · Visninger: 0
Kom forbi en tysk "Quattroporte" i helgen. Opel Kadett C med fire dører er meget sjelden kost. Jeg vokste opp i en sånn og min far holdt den i live til det ikke var annet enn rusten igjen. Spesialutgave var verdt å ta vare på.



Eier kom ut for å slå av en prat i regnet når jeg stoppet for å ta bilde. Han fortalte at han hadde en "Citroën Maserati". Den skulle jeg få se til våren om jeg kom forbi. Han ble glad når jeg sa jeg kjente godt til Citroën SM, og har drømt om en sånn i mange år.
 
Hvorfor skal man ha fordommer mot bygda? Hvis dette gleder dem, så hvorfor ikke?
Jeg må vel ærlig innrømme at det var vel ment som en spøk, men for all del.
Hva folk gjør på fritiden sin til ofrer jeg veldig sjelden en tanke så lenge det ikke skader noen.
Så gutta i bilde og gutter/jenter andre steder i landet må veldig gjerne få sladde rundt på ATVer eller i annet dertil egnet farkost, synes bare det var litt stereotypisk med "bygdetullingene" som rattet rundt på glatta. Ikke at det skulle være noe feil eller rart med det.
 
  • Liker
Reaksjoner: Chalshus
Jeg bor på bygda og kjører ATV i hagen og alle andre steder hele tiden, henger på snøfreseren om vinteren og gressklipper om sommeren:):)
Gjerne med noen bakpå i rosa velourjoggings!

@Wangensten
Jeg kjører også ATV når jeg er i Elverum, men ikke i følge med åtte andre på en onsdag kveld i sentrum på vei hjem fra burger jointen, men skjønner at spøken ikke kom helt igjennom hos alle.
 
  • Liker
Reaksjoner: komodo og Mysil
Ifølge Insignia sine facebook sider, kan vi vente oss en Aston Martin Valkyrie i Norge :)
 

Vedlegg

  • aston-martin-red-bull-am-rb_001_01.jpg
    aston-martin-red-bull-am-rb_001_01.jpg
    46,3 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Dårlig bilde, men vanskelig å ta bilde når man snakker med facetime.
Ferrari F12 på Majorstuen i dag i 12.40.
IMG_2096.PNG

Så også en AMG GT, nye Bentley Con GT, virker som flere har tatt ut godbilen nå som solen har begynt å varme.
 
Redigert: