Bilspotting

Nå er ikke jeg en dyktig bil-spotter, men på en liten rusletur på Bogstad camping i går tidlig kveld, spottet (og hørte) jeg en gruppe mennesker sitte rundt et langbord. De snakket svært høylydt og på et språk jeg dessverre ikke behersker.
Det jeg derimot la merke til var de svære (9-10 m) campingvognene og deres biler som var parkert ved dem
Jeg noterte meg ihvertfall et par Mercedeser med bokstavene S63 AMG bakpå, èn S-klasse S500 og to CLS AMG.
Tok ikke sjansen på å ta bilder.....Det må jo være pæng i reisendes-faget..? :rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Grendel
Oppvokst med bilkort på 80-tallet, så vekker denne Alfaen, spottet i Kotor, Montenegro, minner. Usikker på modell, men vurderer å høre om eier er hypp på å bytte i en Orange Monster.
image.jpeg
 
Jeg så denne lille karen på Refsnes Gods i dag.
Det er en lekker Rolls Royce Silver Wraith, 1955 modell. Det artige er at bilen, i følge Veivesenet, ikke er bruktimportert! Med andre ord er den ny i Norge. Den er første gang registrert i 1986, så da snakker vi vel om en overligger!

WP_20160805_17_50_09_Rich.jpg


8
 
Fikk ikke tatt bilde, men i lyskrysset på Helsfyr i går kom en kranbil med en matt-sort Lamborghini på planet. Lamo'en hadde knust venstre forskjerm og skrapet godt opp hele siden....

8
 
Fikk ikke tatt bilde, men i lyskrysset på Helsfyr i går kom en kranbil med en matt-sort Lamborghini på planet. Lamo'en hadde knust venstre forskjerm og skrapet godt opp hele siden....

8

Syns du alltid spotter ting i lyskrysset på Helsfyr.

Tror jeg må se ut av vinduet oftere fra kontoret.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Mercedez SLS AMG og eieren Kjell Inge Røkke=)

Ferrari 360 i blå.

Audi R8.

Kult nok er det faktisk ganske mange som snur seg etter bilen min og. Mange stopper på veien og snur hele kroppen, og flere har tomler opp. Har ikke noe særlig superdyr bil akkurat.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Mercedez SLS AMG og eieren Kjell Inge Røkke=)

Ferrari 360 i blå.

Audi R8.

Kult nok er det faktisk ganske mange som snur seg etter bilen min og. Mange stopper på veien og snur hele kroppen, og flere har tomler opp. Har ikke noe særlig superdyr bil akkurat.

Men du har jo en flott bil også da!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: MrRambutan
Spottet en svart Bentley av nyere dato på Møhlenpris tidligere i uken. Godt over snittet daily driver.