Bilspotting

Jeg kjørte denne gamle haugen, så det gikk vel mer på innsats enn muskler. :p
Touris03092011990_sold.jpg

Stemmer det, har jo lest den tråden! :p

Men de kan nå gå godt nok de der. Og briter i raske på biler på ringen betyr ikke alltid raske rundetider på ringen. ;)

Ps. Hva i alle dager har skremt deg opp før halv 7 på en søndag? :p

Jeg spotta, ehh, jobba med denne for 3 uker siden..

Ferrari 430 Scuderia 2010 modell.

Lekker bil, vaaaanvittig lyd når den passerer 4000rpm!

klargjoring2.jpg

ferdig2.jpg

Stemmer det, har jo lest den tråden! :p

Men de kan nå gå godt nok de der. Og briter i raske på biler på ringen betyr ikke alltid raske rundetider på ringen. ;)

Ps. Hva i alle dager har skremt deg opp før halv 7 på en søndag? :p

Det lå nok mye ubrukt potensial i de bilene ja. ;)
Jeg ble ikke skremt opp før halv 7, det var ingen som hadde vett til å skremme meg til sengs. :p

Var en to ukers biltur til de franske alper for noen uker siden og spottet lite, men godt.

Mercedes SLS i morgenrushet i Hamburg.
Ferrari 458 i Montreux.
Parkert 458 i Evian.
SLS i Evian.
Caterham R500 i Winterberg.

Enig med at konseptet er håpløst, men det er noe av grunnen til at det er så moro. Som nevnt, 1000nm, 500hk og 0-100 på 5,5 sek rysker sikkert godt nok til at man drar på smilebåndet ;)

Enig med Komodo.
PowerSUV er kjmpegøy å kjøre! Prøvekjørte en ML63 AMG i fjor sommer og jeg storkoste meg. Det at den drakk bensin som en russer drikker vodka, setter desverre en liten strek i regningen!

Enig med Komodo.
PowerSUV er kjmpegøy å kjøre! Prøvekjørte en ML63 AMG i fjor sommer og jeg storkoste meg. Det at den drakk bensin som en russer drikker vodka, setter desverre en liten strek i regningen!
Kjøpte meg en helt ny Lexus RX 450 h i fjor sommer og den var meget snill på bensinforbruket(ca 0,7-1,0) ,samt at den var en meget rask bil til og 'bare' ha 300 hk. Dette skyldes det enormet kontante dreimomentet fra starten av. El-motoren har en dreimomentskurve som gir power fra første drag. Likte bilen utrolig godt,men savnet lavserie på gir,samt litt røffere 4x4 muligheter. Dette i sum gjorde til at bilen ble flippet videre til fordel for en landcruiser som jeg har i dag. Landcruiser er og blir (for meg) det ultimate bilvalget for meg.

Mvh
Timebandit

Lamborghini Murciélago og enda en California på vei til trening. Fy f#%n for en lyd på Lamborghinien.

Bentley Mulsanne, Maserati quatraporte gts og grand turismo + div Ferrari og Lamborghini it ett og samme parkeringshus her i Singapore. Bilder kommer i morgen :)

Spottet det jeg tror er en Ferrari 599 i Lachmannsvei oppe på Grefsen nå i sommer. Ser også stadig en rød Ferrari oppe på Bjerke banen, men har bare sett den på langt hold så vet ikke åssen type det er :p