Sendte forespørsel på denne.
Men er for seint ute. Klokken selges til en annen as we speak.
Ser Bjerke legger ut mye kult, men jeg er hele tiden litt for sen dessverre , både denne og en DD40 glapp for meg..
Sendte forespørsel på denne.
Men er for seint ute. Klokken selges til en annen as we speak.
Sikkert enkelt å lage en RSS feed, som kan gi deg push-varsel hver gang siden oppdateres. Finnes flere generatorer på nett.Ser Bjerke legger ut mye kult, men jeg er hele tiden litt for sen dessverre , både denne og en DD40 glapp for meg..
Er så store? Kva er/var veil? Grise tøff!Rart ikke BB FF er gått? Tanker? Grei pris 95K
Er så store? Kva er/var veil? Grise tøff!
Angående store. Relativt korta bandhorn och lug2lug är 50,6 mm om jag inte minns fel så även om den är 45mm funkar den för många likaväl. Funkar fint på min 16.5-17 cm handled. Testade den på Bjerke watch Fair, har varit på önskelistan länge!Er så store? Kva er/var veil? Grise tøff!
Ca 12 uker for vanlig trehåndsurverk. Ikke ulikt flere andre merker. Bjerke server ikke Blancpain og har sagt de ikke kommer til å begynne å gjøre det heller. Ufattelig flott ur!Løp å kjøp, men litt kjipt om den må sendes på service, BP bruker en evighet har jeg hørt.
Vis vedlegg 274958
Ikke så rart. De er overraskende grimme klokker, mulig de passer best som gave til damer på 80+?Kommer stadig ut PP Ellipse, overraskende mange av disse, men virker jo tungsolgte?
Tips: Det kommer en hvit 16570 til salgs snart (fra IG story, lagra ikke bilde. Edit: fant det). Pris 85k. Går nok fort.
Vis vedlegg 276079
Under 14min. Jeg så det på IG story og da var den solgt.Rolex Explorer II - Urmaker Bjerke
Explorer serien har en rik og spennende historie og har vært med på flere av verdens aller tøffeste ekspedisjoner. Den ble benyttet til den første bestigningen av Mt Everest og vår egen Erling Kagge brukte den på sine ekspedisjoner til jordens “tre ekstremer”. Hva du bør vite om denne klokken...www.urmaker-bjerke.no
Solgt på under timen
Den fikk jeg Gikk på 1 minRolex Explorer II - Urmaker Bjerke
Explorer serien har en rik og spennende historie og har vært med på flere av verdens aller tøffeste ekspedisjoner. Den ble benyttet til den første bestigningen av Mt Everest og vår egen Erling Kagge brukte den på sine ekspedisjoner til jordens “tre ekstremer”. Hva du bør vite om denne klokken...www.urmaker-bjerke.no
Solgt på under timen
GratulererDen fikk jeg Gikk på 1 min
Takk - har fulgt med relativt ofte siden @kire la ut tips på fredagGratulerer
Den fikk jeg Gikk på 1 min