Bjerke Vintage & Pre-owned

Jo da, det var vel ikke akkurat rusk og rask fra Finn jeg tenkte på ;), det var vel mer at jeg håper det skal dukke opp noe vi ikke ser så ofte på de vanlige markedsplassene. Brukt hyllevare fra Omega, Tudor, Tag Heuer, Rolex etc, det kan vi vel kjøpe andre steder enn på Bjerke:)
Nei, de får ikke solgt noe da nei. En blanding av vanlig brukt og noe storsamlerne kan gi slipp på blir bra :) Hørt fra flere jeg kjenner at de betaler godt, noen ganger helt greit, så blir spennende å se lagerbeholdningen når dette lanseres.

• Liker
Reaksjoner: OBJ og Ban
"Du vil bli kontaktet av oss med en første vurdering av klokken i løpet av en uke."
Er dette en ny tekst, altså kortere ventetid på vurdering nå? Eller har det alltid stått der?

• Haha
Reaksjoner: Morrison
Klør i fingrene etter å se hva som kommer der selv, sjekker nesten daglig om det er kommet på nettsiden.

78DCF2CC-8113-4FBA-B877-BEB39130EEA3.png

Kult :) Dette gleder jeg meg til. Noen som vet om de skal ha noen kvm satt av til dette også?

"I første omgang vil Bjerke Vintage & Pre-owned rulles ut digitalt, som en frittstående nettbutikk på Urmaker Bjerkes nettside. Fysisk visning av klokkene vil skje etter avtale, og finne sted i et eget rom i butikken i Nedre Slottsgate."

"I første omgang vil Bjerke Vintage & Pre-owned rulles ut digitalt, som en frittstående nettbutikk på Urmaker Bjerkes nettside. Fysisk visning av klokkene vil skje etter avtale, og finne sted i et eget rom i butikken i Nedre Slottsgate."
Jeg vet ikke om det ligger noe i dette, men skulle sende noe til Bjerke og kom inn via en bakvei til deres hjemmeside der dette står;

Urmaker Bjerke lokasjoner.jpg

Det er vel et par butikker på Paleet som går ganske så dårlig, så mulig de Bjerke spiller oss et puss med Nedre Slottsgate og skal åpne på Paleet igjen. Håper virkelig at dette stemmer og at det blir et lite krypinn med Pre-owned der :)

Jeg vet ikke om det ligger noe i dette, men skulle sende noe til Bjerke og kom inn via en bakvei til deres hjemmeside der dette står;

Vis vedlegg 225434

Det er vel et par butikker på Paleet som går ganske så dårlig, så mulig de Bjerke spiller oss et puss med Nedre Slottsgate og skal åpne på Paleet igjen. Håper virkelig at dette stemmer og at det blir et lite krypinn med Pre-owned der :)
Noen som har forsøkt det oppgitte telefonnummeret?

Vis vedlegg 225434

Det er vel heller en mangelfull oppdatering av nettsider du kom over, Bjerke hadde jo denne butikken der tidligere. Neppe lønnsomt med en ekstra husleie for bruktsalget deres.

Karl Johansgate 43 er i Paleet
Jeg syns det begynner å lukte avdeling der jeg. Var aldri noe Pre-owned der tidligere. Er vel litt for tilfeldig at en tidligere nedlagt avdeling plutselig heter Vintage &... samtidig som at nettsiden deres er ganske ny og oppdatert flere ganger etter at avdeligen på Paleet ble lagt ned

• Liker
Reaksjoner: TomB